Acasa Romania Noul Volkswagen Golf are preturi cuprinse intre 15.441 si 24.292 euro cu TVA in Romania

Noul Volkswagen Golf are preturi cuprinse intre 15.441 si 24.292 euro cu TVA in Romania

de Adrian Mitrea

Volkswagen Golf VII (sursa - Volkswagen)

A saptea generatie a modelului Volkswagen Golf a ajuns in Romania la preturi cuprinse intre 15.441 si 24.292 euro cu TVA, dar fara optionale, fiind disponibila exclusiv varianta de caroserie cu cinci usi, nu si cea cu trei usi. Pentru noul Golf sunt disponibile patru motorizari pe benzina si doua diesel – toate supraalimentate cu turbina. Cei mai puternici rivali ai lui Golf pe piata locala sunt modele Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane, Kia cee’d, si Hyundai i30.

Cel mai accesibil Golf are echipare Trendline si vine cu motorizarea 1.2 TSI de 85 Cai Putere (CP), iar cel mai scump are echipare Highline si este dotat cu motorizarea 2.0 TDI (150 CP) si transmisie automatizata (DSG) cu sase viteze.

click aici pentru galeria foto

Gama propulsoarelor diesel mai include motorul 1.6 TDI de 105 CP. In randul motorizarilor pe benzina mai exista 1.2 TSI de 105 CP, 1.4 TSI de 122 CP si 1.4 TSI de 140 CP (cu tehnologie ACT, care dezactiveaza doi cilindri din patru cand nu este nevoie de ei – n.r.).

In funtie de motorizare, noul Golf poate avea fie transmisie manuala cu 5 sau 6 viteze, fie transmisie automatizata (DSG) cu 6 sau 7 viteze.

Masina este disponibila cu tractiune fata si 4×4 (4Motion).

Pana la lichidarea stocurilor de Volkswagen Golf VI, generatiile VI si VII vor fi comercializate in paralel.

Golf VII este construit pe o platforma complet noua, denumita MQB, care standardizeaza pozitionarea motorului si a distantei dintre axa fata si pedalier, latimea, lungimea si ampatamentul putand fi reglabile in functie de model. Prin intermediul MQB viteza de productie creste, iar greutatea si costurile scad.

Nu toate Volkswagen Golf VII au suspensie independenta multilink pe spate, asa cum se intampla la generatiile V si VI. La noul Golf, versiunile de pana la 90 kW/122 CP au suspensie spate semi-independenta si doar versiunile cu motoare ce dezvolta peste 90 kW beneficiaza de multilink. O nota importanta este ca motorizarea 1.4 TSI de 122 CP beneficiaza de multilink.

Pe larg despre noul Golf poti citi AICI, in stirea despre prezentarea noului model.

0-100.ro a publicat la sfarsitul lunii octombrie un test drive tip prima impresie cu noul Volkswagen Golf. Poti revedea articolul original AICI sau doar varianta video (mai scurta), mai jos.

Lasa un comentariu