Aproape fara exceptie managerii unor marci auto isi lauda produsele si expun planuri marete, astfel ca un sef care critica dur marca pentru care lucreaza este ceva rar. Noul sef al Mitsubishi pentru Australia, Mutsuhiro Oshikiri, nu s-a limitat doar la critici, ci pur si simplu a spus intr-un interviu pentru un ziar din Sydney ca nu intelege de ce australienii cumpara masinile marcii nipone.
„Nu inteleg de ce oamenii cumpara masini Mitsubishi. E o intrebare simpla, insa cu un raspuns dificil la care trebuie sa ma gandesc in urmatoarele trei-patru luni”, a spus Mutsuhiro Oshikiri, cel care conducede zece saptamani filiala australiana a marcii.
El a mai spus ca masinile marcii au nevoie de modernizare si raportul calitate-pret nu e prea grozav „Produsele sunt vechi, preturile sunt prea mari”, spune el.
Critcile nu s-au oprit insa aici. Japonezul mai admite ca Mitsubishi nu a putut rezolva anumite probleme de calitate de care clientii s-au tot plans. „In cele mai multe cazuri clientii se plang de o anumita problema legata de o masina si ne este rusine (…) Suntem niste idioti si nu facem lucrurile cum trebuie”, spunea Oshikir intr-un interviu cu totul neobisnuit din Sydney Morning Herald.
in 99% din cazuri managerii de marca isi lauda produsele si se arata increzatori la nivel declarativ chiar si cand nu este cazul. Tocmai de aceea, spusele sefului Mitsubishi Australia sunt iesite din comun.