Renault este decisa sa aduca pe piata brand-ul cu aspiratii premium Initiale Paris, insa totul se va petrece in doua etape, prima constand in rafinarea unor modele existente, iar a doua etapa va insemna lansarea unor modele premium distincte, cu totul diferite de gama clasica, a spus pentru Automotive News Carlos Tavares, al doilea om ca importanta in Renault.
Sub numele Initiale Paris Renault dezvolta o marca prin care spera sa se apropie de masinile premium, iar incercarea de a intra in concurenta cu marcile germane consacrate va avea doua etape. Carlos Tavares, directorul operational al Renault, explica faptul ca in prima etapa vor fi rafinate din punct de vedere al designului si optiunilor unele modele existente, iar intr-o a doua faza, probabil indepartata, vor fi lansate modele premium distincte.
Oficialii Renault au confirmat recent ca noua generatie Clio ce va fi prezentata in toamna la Paris va primi in 2013 si o varianta high-end Initiale Paris.
„Vrem sa incepem cu ceva similar seriei DS de la Citroen care sa evolueze in ce a facut Nissan cu Infiniti”, explica el. Tavares, care a ocupat multi ani functii de conducere la Nissan USA, a avertizat insa ca Infiniti a parcurs un drum lung pana sa fie o marca respectata: „Nissan a avut nevoie de 25 de ani pentru a duce Infiniti la nivelul de acum. Proiectul Initiale Paris nu este unul care sa fie definitivat in doi ani”.
Tavares a mai vorbit despre Initiale Paris, iar Renault va dezvolta acest brand atat cu ajutorul aliantei cu Daimler, cat si prin cooperarea cu filiala coreeana Samsung Motors.