Acasa Foto In garajul nostru: Lexus CT 200h

In garajul nostru: Lexus CT 200h

de Adrian Mitrea

Caracteristici detaliate ale modelului testat

Model Lexus CT 200h
Echipare

Luxury

Segment, numar de locuri clasa C (compacta), 5
Tractiune pe rotile din fata
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.320 / 1.765 / 1.430
Ampatament (in milimetri)

2.600

Greutate (in kilograme)

1.410

Capacitaea rezervorului (in litri) 45
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 375 / 985
Coeficient aerodinamic (Cx)

0,28

Motor si performante dinamice

Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.798

Carburant benzina si energie electrica
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) benzina+electric 136 / 100 (din care benzina 99 CP si electric 82 CP)
Cuplu maxim (in Newton-metru)

142 benzina si 207 electric

Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie + electric
Dispunerea motorului in fata, transversal
Distributie variabila, doua axe cu came, 4 supape pe cilindru
Alimentare injectie indirecta
Raport compresie 13:1
Viteza maxima (km/h) 180
Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

11,3

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

4

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

4

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

4

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5 / 89
Consum in test-drive

6 litri/100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi, in total 420 de kilometri

Tren de rulare

Suspensie fata indenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare
Suspensie spate paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Directie cu cremaliera, servoasistata electric
Frane fata discuri ventilate de 255 milimetri diametru
Frane spate discuri pline de 279 milimetri diametru
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 215 / 45 R17
Producator anvelope si model

Bridgestone Blizzak LM-25V

Dotari standard si optionale ale modelului testat

Dotari standard (selectie)
  • ABS cu BAS (repartizare electronica a fortei de franare)
  • VSC (sau ESP – sistem de control al stabilitatii) cu controlul tractiunii (TRC)
  • 8 airbag-uri

  • sistem WIL pentru diminuarea leziunilor soferului si pasagerului in cazul unui impact din spate

  • inchidere centralizata cu telecomanda si sistem Smart Entry (acces in masina si pornirea motorului prin simpla prezenta a cheii in buzunar)

  • senzori pentru ploaie si lumina (pornirea automata a stergatoarelor, respectiv a luminilor)

  • oglinda retrovizoare centrala electrocromatica cu functie anti-orbire

  • camera video pentru marsarier

  • cruise control (sau tempomat)

  • geamuri electrice fata / spate
  • oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite, rabatabile electric si electrocromatice
  • aer conditionat cu reglare automata pe doua zone
  • proiectoare de ceata
  • instalatie audio Mark & Lewinson cu radio CD, MP3, DVD, intrari USB si AUX, 13 difuzoare, HDD de 10 GB si magazie 6 CD
  • sistem infotainment si navigatie cu ecran de 7 inch

  • volan cu comenzi, imbracat in piele si reglabil pe inaltime si in profunzime
  • scaune fata reglabile electric, cu memorie
  • computer de bord
  • faruri cu xenon
  • jante din aliaj de 16inch
  • cutie de viteze cu variatie continua de tip e-CVT (cu variatie continua)
Dotari optionale (preturi cu TVA)

– vopsea metalizata Morello Red (720 euro)

Garantie 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP 5 stele din 5 posibile
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor 94% / 84%/ 55%
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

86%

Pret fara TVA al modelului testat 34.532 euro
Pret cu TVA inclus al modelului testat 42.820 euro

1 comentariu

Radu 12 iunie 2020 - 13:24

e vorba de un calcul mai complicat pe care voi nu il intelegeti… propulsor electric nu dezovoltă, consumă … bateria dezvoltă … și aia 136 CP vin din baterie + benzină nu din motor + motor .. greu calcul

Reply

Lasa un comentariu