Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model | Lexus CT 200h |
Echipare |
Luxury |
Segment, numar de locuri | clasa C (compacta), 5 |
Tractiune | pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.320 / 1.765 / 1.430 |
Ampatament (in milimetri) |
2.600 |
Greutate (in kilograme) |
1.410 |
Capacitaea rezervorului (in litri) | 45 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 375 / 985 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,28 |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.798 |
Carburant | benzina si energie electrica |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | benzina+electric 136 / 100 (din care benzina 99 CP si electric 82 CP) |
Cuplu maxim (in Newton-metru) |
142 benzina si 207 electric |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie + electric |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | variabila, doua axe cu came, 4 supape pe cilindru |
Alimentare | injectie indirecta |
Raport compresie | 13:1 |
Viteza maxima (km/h) | 180 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11,3 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5 / 89 |
Consum in test-drive |
6 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 420 de kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | indenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare |
Suspensie spate | paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | cu cremaliera, servoasistata electric |
Frane fata | discuri ventilate de 255 milimetri diametru |
Frane spate | discuri pline de 279 milimetri diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 215 / 45 R17 |
Producator anvelope si model |
Bridgestone Blizzak LM-25V |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (preturi cu TVA) |
– vopsea metalizata Morello Red (720 euro) |
Garantie | 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 94% / 84%/ 55% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
86% |
Pret fara TVA al modelului testat | 34.532 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 42.820 euro |
1 comentariu
e vorba de un calcul mai complicat pe care voi nu il intelegeti… propulsor electric nu dezovoltă, consumă … bateria dezvoltă … și aia 136 CP vin din baterie + benzină nu din motor + motor .. greu calcul