|
Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
| Model | Lexus CT 200h |
| Echipare |
Luxury |
| Segment, numar de locuri | clasa C (compacta), 5 |
| Tractiune | pe rotile din fata |
| Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.320 / 1.765 / 1.430 |
| Ampatament (in milimetri) |
2.600 |
| Greutate (in kilograme) |
1.410 |
| Capacitaea rezervorului (in litri) | 45 |
| Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 375 / 985 |
| Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,28 |
|
Motor si performante dinamice |
|
| Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.798 |
| Carburant | benzina si energie electrica |
| Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | benzina+electric 136 / 100 (din care benzina 99 CP si electric 82 CP) |
| Cuplu maxim (in Newton-metru) |
142 benzina si 207 electric |
| Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie + electric |
| Dispunerea motorului | in fata, transversal |
| Distributie | variabila, doua axe cu came, 4 supape pe cilindru |
| Alimentare | injectie indirecta |
| Raport compresie | 13:1 |
| Viteza maxima (km/h) | 180 |
| Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11,3 |
| Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
| Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
| Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4 |
| Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5 / 89 |
| Consum in test-drive |
6 litri/100 km |
| Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 420 de kilometri |
|
Tren de rulare |
|
| Suspensie fata | indenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare |
| Suspensie spate | paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
| Directie | cu cremaliera, servoasistata electric |
| Frane fata | discuri ventilate de 255 milimetri diametru |
| Frane spate | discuri pline de 279 milimetri diametru |
| Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 215 / 45 R17 |
| Producator anvelope si model |
Bridgestone Blizzak LM-25V |
|
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
| Dotari standard (selectie) |
|
| Dotari optionale (preturi cu TVA) |
– vopsea metalizata Morello Red (720 euro) |
| Garantie | 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
| Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
| Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 94% / 84%/ 55% |
| Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
86% |
| Pret fara TVA al modelului testat | 34.532 euro |
| Pret cu TVA inclus al modelului testat | 42.820 euro |

1 comentariu
e vorba de un calcul mai complicat pe care voi nu il intelegeti… propulsor electric nu dezovoltă, consumă … bateria dezvoltă … și aia 136 CP vin din baterie + benzină nu din motor + motor .. greu calcul