Hyundai prezinta a treia generatie a SUV-ului Santa Fe la Salonul Auto de la New York (4-15 aprilie), o masina despre care producatorul auto sud-coreean spune ca are un design inspirat din furtuni.
Desi gama noua de masini a Hyundai a fost redenumita (Tucson a devenit ix35, etc…), Santa Fe pastreaza numele original al masinii care a fost comercializata in 2,56 milioane de exemplare din anul 2000 si pana in prezent.
In interiorul limbajului de design „Sculptura Fluida” (Fluidic Sculpture), Santa Fe beneficiaza de un design numit „Storm Edge”, care pune pe acest automobil dramatismul imaginilor pe care cineva le poate vedea inainte de inceperea unei furtuni, spune Hyundai.
Prezenta Hyundai in Europa a crescut constant. Sediul central al Hyundai Motor Europe (HME) este in Offenbach, Germania, si coordoneaza activitatile de marketing, vanzari si post-vanzari din toate tarile europene. In plus, Hyundai mai are pe continent si o entitate care se ocupa de inginerie (HMETC, Hyundai Motor Europe Technical Centre), amplasata la Russelsheim, Germania. HMETC este unul dintre cele mai importante centre de design ale Hyundai din lume. Ca o paranteza, la Russelsheim este si cartierul general al Opel.
Hyundai detine si o fabrica in Cehia, la Nosovice, unde in prezent produce peste 50% din masinile pe care le livreaza in Europa. In uzina lucreaza 2.600 de oameni, iar numarul acestora va creste din vara, cand va fi adaugat un al treilea schimb.