Lamborghini va prezenta la salonul auto de la Beijing (23 aprilie – 2 mai) un concept de SUV care va oferi o idee despre cum va arata un model de serie care insa nu va iesi pe piata mai repede de 2016, scrie Bloomberg. China este principala piata unde se va vinde un astfel de model care ar putea creste sustinut volumele anuale de vanzari ale marcii din Sant’Agata Bolognese. Compania italiana are ceva experienta in constructia de SUV-uri dupa ce a facut 300 de exemplare pentru armata italiana in anii 90′.
Bloomberg citeaza un reprezentant al marcii care spune ca Lamborghini va aduce un concept de SUV la salonul auto de la Beijing care va incepe in 23 aprilie, salon care acum cinci ani era neimportant in calendarul mondial, insa a devenit un eveniment la care sunt aduse multe premiere mondiale.
„Clientii chinezi iubesc masinile mari.(…) Toate marcile fac masini gandite in special pentru aceasta piata”, spune intr-un interviu telefonic Christian Mastra, seful Lamborghini pentru regiunea Asia- Pacific
Mastra spunea anul trecut ca in tari precum India, China, Brazilia si Mexic un SUV Lamborghini ar fi “o masina pe care sa o conduci zi de zi, nu o masina amuzanta pe care sa o conduci doar duminca“. Totusi, ideea ar fi ca modelul sa fie “extrem si fara compromisuri“.
Bentley si Maserati sunt alte marci care vor intra pe segmentul SUV inaintea „Lambo”. Bentley aduce la salonul de la Geneva un SUV, in timp ce Maserati a adus in toamna lui 2011 un concept care va fi produs la Detroit.
Porsche a dat in urma cu zece ani exemplul de la care a pornit totul, SUV-ul Cayenne ajungand sa reprezinte jumatate din vanzarile marcii germane. Acum, tot mai multe brand-uri de top isi dau seama ca Rusia, Orientul Mijlociu si China sunt regiune unde SUV-uri de 150-200.000 euro se vor vinde bine si urmeaza sa profite de asta.
Lamborghini are ceva experienta in domeniul SUV-urilor fiindca intre 1986 si 1993 a produs peste 300 de SUV-uri LM002 pentru armata italiana, modelul fiind poreclit “Rambo Lambo”.