Acasa Dacia Dacia va lansa la final de 2012 un model de furgoneta ce va fi produs in Maroc

Dacia va lansa la final de 2012 un model de furgoneta ce va fi produs in Maroc

de Vlad Barza

Thomas Dubruel (sursa - HotNews.ro)

Dacia va lansa in iunie masina de familie Lodgy pe piata romaneasca, iar cel mai probabil in ultimul trimestru din an va fi lansat si un model de furgoneta produs tot la uzina din Maroc, a spus Thomas Dubruel, noul director comercial al marcii. El a mai spus la conferinta de prezentare a rezultatelor pe 2011 ca pe termen scurt si mediu nu vom vedea o Dacie cu motor electric si a precizat ca noul Logan nu va intra in vanzare in decursul acestui an.

Dubruel a spus ca printre semnele bune pe care le-a vazut in piata in 2011 se numara si cel legat de faptul ca au crescut vanzarile de masini destinate flotelor, iar cele doua noi modele care vor fi fabricate in Maroc vor spori vanzarile marcii in randul companiilor.

Thomas Dubruel, care din septembrie este director al Renault Commercial Roumanie, a spus ca Lodgy, monovolum care va fi dezvaluit in martie la Geneva, urmeaza a fi lansat pe piata romaneasca in iunie. Apoi urmeaza un model fabricat tot in Maroc, o „mica furgoneta” ce va fi lansata „dupa vacanta de vara, cel mai probabil in ultimul trimestru”, spune oficialul.

Intrebat daca Dacia va lansa in curand o masina electrica, mai ales pe fondul atator speculatii aparute in ultimele zile, el a spus ca nu se pune problema „pe termen scurt sau mediu” fiindca tehnologia este prea scumpa si ar contrazice filosofia marcii. Ar putea veni o zi in are sa fie lansata o Dacie electrica, insa totul depinde de piata.

Intrebat despre momentul in care noul Logan 2 va intra in vanzare, el a spus ca acest lucru nu se va intampla in 2012. Laurens van den Acker, designerul sef al Renault, spunea pentru 0-100.ro ca noua generatie Logan va fi prezentata in toamna lui 2012, la salonul auto de la Paris, dar nu dadea informatii despre momentul comercializarii.

Dacia a vandut anul treut in tara sub 31.000 de masini, ceea ce inseamna aproximativ 9% din productia mondiala care s-a indreptat mai ales catre Europa de Vest. Dubruel spune ca desi vanzarile Dacia au scazut in tara, reteaua de 95 de dealeri a rezistat „in mod remarcabil crizei” fiindca nu au fost falimente. Circa jumatate din vanzari au fost facute prin programul Rabla in 2011.

Lasa un comentariu