Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model |
Volkswagen Tiguan |
Echipare |
Sport&Style |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.426 / 1.809 / 1.703 |
Ampatament (in milimetri) |
2.604 |
Greutate (in kilograme) |
1.665 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
64 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 470 / 1.510 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.968 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 140 / 103, la 4.200 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 320 intre 1.750 si 2.500 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | injectie directa commonrail, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 17:1 |
Viteza maxima (km/h) |
190 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
10,2 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,9 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,1 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,8 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 150 |
Consum in test-drive |
7,9 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 350 de kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | indenpendenta tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
independenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | cu cremaliera, servoasistata electric |
Frane fata | discuri ventilate (312 mm diametru) |
Frane spate |
discuri pline (282 mm diametru) |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
235 / 55 / R17 |
Producator anvelope si model |
Bridgestone Dueler H/P |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie, preturi cu TVA) |
|
Garantie |
4 ani sau 120.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
87% / 79% / 48% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
71% |
Pret fara TVA al modelului testat |
24.861 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
30.828 euro |
2 comentarii
Ce inseamna butonul off-road? Inseamna ca masina nu este automata? O setezi manual, s-au inseamna altceva?
În modul off road anumite sisteme se comportă diferit. În funcție de configurația mașinii, motorizare, an de producție… acel buton poate bloca în raport 50% cu 50% distribuția cuplului între cele două axe, sistemul ESP este configurat pentru a nu permite alunecarea de pe dealuri, sistemul Hill Descent Control devine activ sau își schimbă sensibilitatea, sistemele ABS și ESP lucrează în așa fel încât să optimizeze tracțiunea și frânarea în condiții de aderență redusă. Cam asta face un buton off road la o mașină de acest gen.