Parteneriatul dintre Maybach si Aston Martin care ar fi trebuit sa fie parafat in aceasta vara nu va mai fi semnat deoarece investitiile initiale ar fi prea mari, scrie Auto Moto und Sport, atribuind declaratiile sefului Aston Martin, Ulrich Bez.
Daimler, proprietarul Maybach, spunea ca va decide soarta marcii sale de lux pana la sfarsitul lunii iunie din acest an, insa nici acum nu e clar ce se va intampla pana la urma. Presa a scris, citand oficiali Aston Martin si Daimler, ca cele doua companii ar putea ajunge la o intelegere, dar asta nu s-a intamplat.
Cert este ca Maybach are vanzari tot mai slabe, fiind o marca prea scumpa si neinteresanta chiar si pentru cei cu foarte multi bani. Pentru a scoate noi modele Maybach are nevoie de un partener puternic.
Si britanicii de la Aston Martin se afla intr-o situatie delicata. In prezent motoarele V12 utilizate pe masinile marcii vin de la Ford, insa producatorul auto britanic trebuie sa gaseasca un alt furnizor pentru propulsoare. Din acest punct de vedere parteneriatul cu Daimler, pentru Maybach, ar fi fost tentant. Daimler construieste motoare mari de inalta eficienta si le monteaza pe automobilele Maybach si Mercedes-Benz.
Anul trecut au fost vandute doar 157 de masini Maybach, circa 10% din ce isi propusese Daimler.