Dacia va introduce in gama de culori nuante de galben, verde si rosu pentru a atrage clienti mai tineri, primele modele de acest gen urmand sa apara dupa salonul de la Paris, in toamna lui 2012, a spus intr-un interviu la Frankfurt directorul de marketing al Renault, Stephen Norman. El a precizat ca o decizie este complicata fiindca masinile in culori mai luminoase se vand mai bine doar in anumite tari, iar in altele nu sunt bine primite.
„Cand ne gandim la viitorul gamei Dacia ne dam seama ca trebuie sa avem culori noi, sa atragem clientela mai tanara. (…) Acum avem alb, negru, albastru, maro si gri, ceva de genul acesta, iar multe culori lipsesc„, spune Stephen Norman.
„E o chestiune complicata fiindca desi oamenilor le plac masinile in culori vii la saloanele auto, in showroom nu au mare cautare, in afara de cateva piete. Trebuie deci sa fim prudenti cand schimbam gama de culori fiindca e vorba de investitii mari si este periculos sa scoti o culoare mai fada, care insa este cautata, si sa o inlocuiesti apoi cu una mai luminoasa, insa care nu se va vinde.”, mai spune oficialul Renault.
Trebuie gasit un echilibru intre ce vrea clientul si dorinta de a face gama de culori mai interesanta „Totul variaza de la tara la tara, de exemplu e usor sa vinzi masini galbene si rosii in Marea Britanie si Germania, dar e foarte dificil sa vinzi masini galbene si rosii in Italia, Franta sau Spania fiindca aceste culori spun ceva despre soferi.„, adauga directorul de marketing al Renault.
Corespondenta de la Salonul Auto de la Frankfurt. Poti citi aici toate stirile asociate acestui eveniment sau accesand rubrica Frankfurt 2011 special creata in capul sitului.