Acasa Industrie Service-urile auto ar putea fi obligate sa permita clientilor sa asiste la lucrarile facute masinii

Service-urile auto ar putea fi obligate sa permita clientilor sa asiste la lucrarile facute masinii

de Redactia 0-100.ro

Service Auto (sursa - Auto1one)

Firmele de reparatii auto ar putea fi obligate sa permita clientilor sa asiste la executia lucrarilor efectuate masinii, potrivit unui proiect de lege care va fi dezbatut saptamana viitoare de Parlament, a declarat miercuri deputatul PDL Adrian Badulescu, citat de MEDIAFAX.

Astfel, unitatile service vor trebui sa instaleze dispozitive audio-video sau vor facilita vizualizarea directa a lucrarilor. In cazul in care service-urile nu permit asistarea lucrarilor de catre client, acesta are posibilitatea sa nu plateasca. In prezent doar unele unitati de service auto pemit clientilor sa urmareasca operatiunile efectuate asupra masinii.

De asemenea, actul legislativ va permite clientilor sa refuze motivat semnarea devizului si plata executiei in cazul in care prestatorul nu asigura calitatea tehnica a lucrarii.

Badulescu sustine ca prin contestarea lucrarilor se va ajunge la un blocaj in activitatea service-urilor, dar si in ceea ce priveste receptionarea autovehiculului.

„Aceasta masura trebuie analizata si reglementata atent, pentru ca, in aceste conditii, orice client care este nemultumit, chiar si nefondat, poate sa refuze plata lucrarilor. Pe de alta parte, daca refuza sa plateasca, beneficiarul lucrarii nu poate sa ridice automobilul. in aceste conditii se vor crea blocaje in ambele parti, si in final, neintelegerile se vor finaliza tot in justitie”, a declarat Badulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociatiei Nationale a Societatilor de Dezmembrare Auto si Reparatii.

Punctul de vedere al deputatului a fost sustinut si de reprezentantii asociatiei patronale, care mai sustin ca instalarea unor dispozitive audio-video in cadrul service-urilor ar reprezenta un efort financiar prea mare.

1 comentariu

Matei 27 aprilie 2011 - 22:33

PE SCURT: Intr-un service… pe Aviatorilor… am dus masina la revizie pentru niste becuri, placute de frana etc. Dupa ce am ajuns acasa am observat ca o parte din plasticul de pe interiorul portierei era topit dar fusese acoperit cu un ursulet pe care-l aveam prin masina.

Sunt de acord cu —> "Firmele de reparatii auto ar putea fi obligate sa permita clientilor sa asiste la executia lucrarilor efectuate masinii".

Reply

Lasa un comentariu