Acasa Saloane Auto Skoda ne arata noua fata peste o saptamana

Skoda ne arata noua fata peste o saptamana

de Adrian Mitrea

Noul Logo Skoda (sursa - inautonews.com)

Skoda isi schimba identitatea cu ocazia Salonului Auto de la Geneva (1-13 martie) si ca urmare va dezvalui o noua sigla si un automobil-concept care sa ne arate directia in care marca ceha va merge de acum inainte.

Dupa ce a avut cresteri succesive ale vanzarilor in ultimii 20 de ani si dupa ce a marcat in 2010 cel mai bun an din istoria companiei, din punct de vedere al numarului de masini livrate, Skoda si-a impus noi obiective, printre care si ambitia de a ajunge la un volum de vanzari de cel putin doua ori mai mare pana in 2018.

„Mai mult, prezentarea marcii la eveniment va include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Skoda. Automobilul expune forme clar definite si un simt puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etaleaza, va fi utilizat pentru toate modelele Skoda, incepand cu 2012”, a anuntat constructorul auto din Mlada Boleslav.

Logo-ul traditional al sagetii inaripate are un nou spectru de culori. Noul design corporate va fi adoptat in toate comunicarile Skoda, dar si de catre dealerii marcii. In acest scop, designul si configuratia showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial, a anuntat importatorul marcii pe plan local, Porsche Romania.

In 2011, Skoda celebreaza de asemenea 110 ani de eforturi in motorsport. Cu aceasta ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena unei premiere, Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu un sasiu cu setari sport, o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS.

Acest model va scoate in evidenta realizarile din motorsport ale companiei Skoda.

Lasa un comentariu