Vanzarile mondiale ale Mercedes-Benz au crescut cu 15,3% anul trecut, comparativ cu 2009, de la 1.012.300 masini la 1.167.700 unitati, insa marca de nisa smart a mers in jos.
Astfel, vanzarile de automobile smart au scazut cu 16,6% anul trecut, fata de 2009, la un total de 97.500 unitati (117.000 masini in 2009).
Cele mai bine vandute modele Mercedes-Benz au fost Clasa C, cu un total de 313.500 unitati, dintre care 250.600 au fost sedan, restul de 62.900 fiind break.
Familia de modele Clasa E (sedan, cabriolet si coupe) si-a gasit 208.400 cumparatori, cu 32% mai multi decat in 2009.
Pentru varful de gama Clasa S vanzarile pe anul trecut au insumat 66.500 unitati, gama de vehicule 4×4, SUV-uri si crossovere (GLK, M, GL, G si Clasa R) si-a gasit in total 200.500 clienti, iar modelele Clasa A si Clasa B au fost comercializate in 224.400 exemplare.
China a fost piata in care vanzarile Mercedes-Benz au crescut cel mai mult, cu 111,6%, insumand 148.400 automobile anul trecut.