Producatorul auto japonez Subaru prezinta la Salonul Auto de la Los Angeles (19-28 noiembrie) conceptul Impreza, care dezvaluie liniile viitoarei generatii a acestui model si noua strategie de design si marketing „Confidence in Motion” („Incredere in Miscare” – n.r.) adoptata recent de Subaru.
Impreza Design Concept are sub capota un motor boxer natural aspirat de 2 litri, a carui putere este livrata prin intermediul unei transmisii cu variatie continua denumita Lineatronic.
Aceasta combinatie reprezinta urmatoarea generatie de propulsie de la Subaru si este disponibila momentan doar pe modelele Subaru cu motoare de 2,5 litri vandute in Marea Britanie.
La exterior masina e mai lata si centrul de greutate este mai aproape de pamant, oferind automobilului o tinuta de drum mai precisa (Confidence in Motion, Incredere in Miscare).
La interior, instrumentele de bord impartasesc aceleasi trasaturi cu captuseala usilor si cotiera, iar sistemul multimedia cu touch-screen combina functiile de navigare cu cele audio si de informare.