Acasa Piata Auto Romanii vand in principal VW, Opel si BMW second hand. Preturile sub 10.000 euro, la mare cautare

Romanii vand in principal VW, Opel si BMW second hand. Preturile sub 10.000 euro, la mare cautare

de Adrian Mitrea

Sigla Volkswagen (sursa - Volkswagen)

Potrivit celui mare portal de anunturi cu masini second-hand din tara, Autovit.ro, marcile Volkswagen, Opel si BMW sunt cele pentru care romanii dau cele mai multe anunturi de vanzare. Automobilele care costa intre 0 si 10.000 euro reprezinta peste 75% din anunturi.

Cele mai vandute 10 marci auto second hand in perioada ianuarie-octombrie 2010 (sursa - Autovit.ro)

In intervalul de pret 0-5.000 euro, au existat peste 183.000 de anunturi in perioada ianuarie-octombrie din acest, reprezentand 44,4% din total. De asemenea, o pondere importanta o au masinile cu preturi intre 5.001 si 10.000 euro, totalizand peste 133.000 anunturi (32,3% din total).

Astfel, peste 75% dintre anunturile de pe Autovit.ro, portal de referinta pentru piata auto second hand romaneasca, se refera la masini mai ieftine de 10.000 euro.

Top preturi masini second hand ianuarie-octombrie 2010 (sursa - Autovit.ro)

Autovit.ro a implinit in 2010 zece ani de activitate si a lansat si o aplicatie pentru iPhone, disponibila in magazinul virtual cu aplicatii al Apple, AppStore. Pentru la anul, Autovit.ro vrea sa lanseze si o platforma mobila pentru telefoanele cu sistem de operare Android, dar si sa introduca pe sit o sectiune pentru masini noi aflate pe stocurile dealerilor.

Autovit.ro listeaza zilnic peste 22.000 de anunturi, nu mai vechi de 15 zile. Cele mai mari ponderi in anunturi le au autoturismele (90,87%) si vehicule utilitare (7,3%). Majoritatea anunturilor postate apartin persoanelor fizice (85%), restul de 15% fiind postate de dealeri auto. Persoanele care folosesc serviciile Autovit.ro au intre 20 si 34 de ani (65%) si sunt preponderent de sex masculin (61%).

Cele mai multe accesari sunt facute din Bucuresti (31%), urmat de judete precum Arges, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Prahova – fiecare cu aproximativ 4%.

Site-ul Autovit.ro face parte din concernul sud-african Naspers, prin subsidiara europeana MIH Allegro BV. In Romania, grupul Allegro este reprezentat prin Autovit.ro, lider in domeniul anunturilor auto online, fiind achizitionat la finele anului 2009, dar si platformele online Tizo.ro (noua denumire a platformei online aukro.ro), ePayment.ro, Compari.ro si Mercador.ro.

Grupul media multinational Naspers a fost infiintat in 1915 si este listat la bursele din Johannesburg si Londra. Principalele operatiuni ale grupului se desfasoara in platforme online, pay-TV si presa scrisa in Africa de Sud, China, Rusia, Europa de Est, Olanda, India, Brazilia si Tailanda. La finele anului 2009, grupul Naspers a anuntat un venit de 1,43 miliarde euro, in crestere cu 6% fata de inceputul anului, si un profit de peste 300 milioane euro, in crestere cu 19%.

Lasa un comentariu