Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model | Toyota Auris HSD |
Echipare |
Sol |
Segment, numar de locuri | Clasa C (compacta), 5 |
Tractiune | Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.245 / 1.760 / 1.510 |
Ampatament (in milimetri) |
2.600 |
Greutate (in kilograme) |
1.455 |
Capacitaea rezervorului (in litri) | 45 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 279 / 702 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,28 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.798 |
Carburant | Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | Benzina+electric 136 / 100 (din care benzina 99 CP si electric 82 CP) |
Cuplu maxim (in Newton-metri) |
142 benzina si 207 electric |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie + electric |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | Variabila, o axa cu came, 2 supape pe cilindru |
Alimentare | Injectie indirecta |
Raport compresie | 13:1 |
Viteza maxima (km/h) | 180 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11,4 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
3,8 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
3,8 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
3,8 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5 / 89 |
Consum in test-drive | 6,2 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 210 kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare |
Suspensie spate | Semi-independenta cu brate trase, arcuri elicoidale |
Directie | Servoasistata electric |
Frane fata | Discuri ventilate de 296 milimetri diametru |
Frane spate | Discuri pline de 259 milimetri diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 195 / 65 R15 |
Producator anvelope si model |
Michelin Energy |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
– |
Garantie | 5 ani sau 160.000 de kilometri, 100.000 km pentru sistemul hibrid |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 5 stele din 5 / 4 stele din 5 / 3 stele din 4 |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
– |
Pret fara TVA al modelului testat | 19.516 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 24.200 euro |
1 comentariu
Cutia aia cvt chiar omoara tot cuplul furnizat de motorul electric? (ati precizat ca se comporta ca un 1.6 aspirat de 110 cp)
In cazul asta prefer consum mai mare, cutie manuala si un motor aspirat (macar am garantia unei fiabilitati sporite prin simplitate)… de banii astia chiar ca exista variante suficiente pentru oricine! Masina asta inafara de consum nu are nimic tentant.
Ps: ati gresit piesa din video (cred ca era Fluke – Set Back, nu Bermuda)