Acasa Foto In garajul nostru: Toyota Auris HSD

In garajul nostru: Toyota Auris HSD

de Adrian Mitrea
Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model Toyota Auris HSD
Echipare

Sol

Segment, numar de locuri Clasa C (compacta), 5
Tractiune Pe rotile din fata
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.245 / 1.760 / 1.510
Ampatament (in milimetri)

2.600

Greutate (in kilograme)

1.455

Capacitaea rezervorului (in litri) 45
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 279 / 702
Coeficient aerodinamic (Cx)

0,28

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.798

Carburant Benzina
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) Benzina+electric 136 / 100 (din care benzina 99 CP si electric 82 CP)
Cuplu maxim (in Newton-metri)

142 benzina si 207 electric

Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie + electric
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie Variabila, o axa cu came, 2 supape pe cilindru
Alimentare Injectie indirecta
Raport compresie 13:1
Viteza maxima (km/h) 180
Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

11,4

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

3,8

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

3,8

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

3,8

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5 / 89
Consum in test-drive 6,2 litri / 100 km
Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi, in total 210 kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare
Suspensie spate Semi-independenta cu brate trase, arcuri elicoidale
Directie Servoasistata electric
Frane fata Discuri ventilate de 296 milimetri diametru
Frane spate Discuri pline de 259 milimetri diametru
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 195 / 65 R15
Producator anvelope si model

Michelin Energy

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS cu EBD (repartizare electronica a fortei de franare)
  • VSC (sau ESP – sistem de control al stabilitatii) cu controlul tractiunii (TRC) si asistenta la plecarea din rampa (HAC)
  • sistem WIL pentru diminuarea leziunilor soferului si pasagerului in cazul unui impact din spate

  • inchidere centralizata cu telecomanda si sistem Smart Entry (acces in masina si pornirea motorului prin simpla prezenta a cheii in buzunar)

  • senzori pentru ploaie si lumina (pornirea automata a stergatoarelor, respectiv a luminilor)

  • oglinda retrovizoare centrala electrocromatica cu functie anti-orbire si afisaj pentru camera video de marsarier

  • cruise control (sau tempomat)

  • geamuri electrice fata / spate
  • oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite si rabatabile electric
  • aer conditionat cu reglare automata
  • proiectoare de ceata
  • radio CD, MP3 si intrari USB si AUX
  • volan cu comenzi, imbracat in piele si reglabil pe inaltime si in profunzime
  • scaun sofer manual reglabil pe inaltime
  • computer de bord
  • vopsea metalizata Pearl White disponibila doar pe masinile hibride Toyota
  • jante de aliaj de 15 inch
  • cutie de viteze cu varietie continua de tip E-CVT (cu variatie continua)
Dotari optionale

Garantie 5 ani sau 160.000 de kilometri, 100.000 km pentru sistemul hibrid
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP 5 stele din 5 posibile
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor 5 stele din 5 / 4 stele din 5 / 3 stele din 4
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

Pret fara TVA al modelului testat 19.516 euro
Pret cu TVA inclus al modelului testat 24.200 euro

1 comentariu

Fan 0-100 9 decembrie 2010 - 03:33

Cutia aia cvt chiar omoara tot cuplul furnizat de motorul electric? (ati precizat ca se comporta ca un 1.6 aspirat de 110 cp)
In cazul asta prefer consum mai mare, cutie manuala si un motor aspirat (macar am garantia unei fiabilitati sporite prin simplitate)… de banii astia chiar ca exista variante suficiente pentru oricine! Masina asta inafara de consum nu are nimic tentant.

Ps: ati gresit piesa din video (cred ca era Fluke – Set Back, nu Bermuda)

Reply

Lasa un comentariu