Cel mai nou automobil Alfa Romeo, modelul de clasa compacta Giulietta, este disponibil in Romania la preturi cuprinse intre 20.400 si 29.000 euro, inclusiv TVA, insa pentru lansare preturile sunt mai mici cu 2.500 euro, indiferent de echipare si motorizare, a anuntat importatorul marcii pe plan local, AutoItalia Group.
Giulietta este cel mai important automobil din ultimii zece ani pentru Alfa Romeo, fiind speranta de revitalizare a vanzarilor.
Masina este disponibila in Romania cu trei versiuni de echipare si cinci motorizari, toate turbo, Euro 5. Variantele de motorizare pe benzina poarta indicativele T si T-Jet, iar cele diesel Mjet.
In echiparea standard intra 6 airbag-uri, aer conditionat, CD cu MP3 si comenzi pe volan, VDC (sau ESP – sistem de control al stabilitatii) cu Hill Holder si Electronic Q2 (diferential electronic), selector DNA (intre 3 moduri de condus si de raspuns al masinii), si tehnologie Stop & Start.
Noua Giulietta este inspirata de una dintre cele mai de succes modele Alfa Romeo din toate timpurile, Giulietta anilor ’50, supranumita atunci „Logodnica Italiei” si devenita alaturi de Fiat 500 un adevarat status simbol, dar si un personaj in unul dintre filmele cult ale unei generatii, The Graduate, cu Dustin Hoffman.
Designul general al modelului Giulietta este inspirat din cel al masinii sport Alfa Romeo 8C Competizione.
La nivel international numarul de comenzi a depasit 30.000 de unitati in doar cateva luni de la lansare.
Alfa Romeo Giulietta a obtinut 5 stele din 5 posibile la testele de siguranta Euro NCAP, obtinand un scor ce o pozitioneaza ca cea mai sigura masina compacta din istorie. Masina beneficiaza de un portbagaj de 350 de litri.
Tehnologic, Giulietta este o piatra de hotar pentru Alfa Romeo, avand diferential electronic (Q2), selector DNA pentru a alege intre trei stiluri de raspuns ale masinii, caroserie cu elemente din aluminiu, o noua generatie de servodirectie electrica dual pinion si o noua arhitectura a suspensiilor bazata pe o structura McPherson cu elemente din aluminiu.
Campania de promovare, sustinuta de actrita Uma Thurman, sta sub semnul a doua sloganuri. Unul este din Shakespeare, „Suntem creati din aceeasi materie din care sunt facute visele”, iar celalalt subliniaza partea emotionala a marcii Alfa Romeo: „Fara inima am fi doar masini”.
De aici poti descarca o lista completa cu versiuni si dotari.