Daca in Romania abia poti petrece 15 minute la volanul unei masini pe care esti interesat sa o cumperi, dealerii Chevrolet din SUA se pregatesc sa demonstreze din nou puterea industriei auto americane. Pentru lansarea modelului Cruze, ei cumpara Honda Civic si Toyota Corolla spre a le oferi clientilor un termen de comparatie.
Conducerea General Motors (proprietarul Chevrolet) crede ca oamenii vor avea o impresie favorabila lui Cruze daca vor conduce Civic si Corolla, scrie Automotive News Europe (ANE).
Chevrolet Cruze, model lansat in 2008, se vinde deja in 60 de tari, insa in SUA va ajunge in cursul lunii septembrie, la preturi cuprinse intre 17.000 si 22.700 dolari.
Masina a fost deja in garajul nostru.
Testarea masinilor competitiei este o idee pusa in practica de GM inca din primavara, sub numele generic Test Drive Studio.
1 comentariu
Mi se pare geniala ideea de a compara. Cea mai buna modalitate de promovare e sa oferi (si mai ales sa arati asta clientilor) mai mult decat ofera concurenta. Ma bucur ca ati pus si filmuletul asta in articol – buna stire!