Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Opel Astra |
Echipare |
Enjoy |
Segment, numar de locuri | C, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.419 / 1.814 / 1.510 |
Ampatament (in milimetri) |
2.685 |
Greutate (in kilograme) |
1.393 |
Capacitatea rezervorului (in litri) |
56 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 370 / 1.235 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.598 |
Carburant |
Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 115 / 85, la 6.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 155 la 4.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila |
Alimentare | Injectie indirecta |
Raport compresie | 10,8:1 |
Viteza maxima (km/h) |
188 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11,7 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8,3 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,1 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,3 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 147 |
Consum in test-drive |
9,2 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Oltenita – Bucuresti, in total 400 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip pseudo McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Semi-independenta cu brate trase, legatura Watt, arcuri elicoidale |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 276 mm diametru |
Frane spate |
Discuri pline, 268 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 215 / 50 R17 |
Producator anvelope si model |
Goodyear Ultragrip Performance |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
|
Garantie | 2 ani |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
95% / 84% / 46% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
71% |
Pret fara TVA al modelului testat |
|
Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat |
20.018 euro |
5 comentarii
La obiect. Pacat ca nu-s mai multe masini in garaj (…)
Sunt peste 25 de teste la fel ca acesta in sectiunea in garajul nostru:
http://0-100.hotnews.ro/categorii/in-garajul-nostru/
Si urmeaza si altele cel putin la fel de interesante! 😉
Felicitari, Adrian si echipei 0-100.ro !
Apreciez calitatea prezentarilor si comentariilor voastre, intotdeauna cat se poate de obiective.
Astept cu nerabdare prezentarile pentru Opel Astra Sedan (sper sa fie prezentata la Geneva) si Ford Focus Sedan 2012.
Mult succes in continuare !
Multumim Cristian. In primul rand La Multi Ani! si multumesc ca ne citesti.
Tine aproape ca testele cu noul Ford Focus vor urma in primavara. Inca nu stiu nimic despre noul Astra sedan, insa daca Opel il va lansa in acest an, atunci sigur va intra si In Garajul Nostru.
Adrian