Acasa Citroen Citroen a adus in Romania conceptul C-SportLounge

Citroen a adus in Romania conceptul C-SportLounge

de Adrian Niculescu

Citroen C-SportLounge (sursa - Citroen)

Citroen Romania, reprezentanta locala a constructorului auto francez Citroen, a adus, in premiera pentru Romania, conceptul C-SportLounge, dar care nu mai este o mare noutate deoarece a fost dezvaluit publicului pentru prima data acum patru ani, in 2005. Prezenta conceptului in Romania se explica prin faptul ca Citroen aniverseaza 90 de ani de existenta si s-a gandit sa organizeze o caravana in care sa prezinte modelele sale celebre.

Orasele deja vizitate de caravana, denumita AutoPortret, sunt Iasi (17-19 iulie) si Brasov (24-26 iulie). Urmeaza Sibiu (31 iulie-2 august), Timisoara (7-9 august), Mamaia (14-16 august) si Bucuresti (21-23 august), a anuntat Citroen Romania.

In cadrul „AutoPortret-ului” Citroen, incepand cu ora 10:00, vizitatorii vor putea admira, intr-un imens cort gonflabil de 500 de metri patrati, gama de autoturisme Citroën: C1, C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6 si C-Crosser, dar si conceptul Citroën C-SportLounge.

Vizitatorii caravanei vor putea participa la concursuri de puzzle cu premii (consola Playstation 3 cu jocul Grand Tourismo al carei protagonist este conceptul GT by Citroën, fotografii la minut cu renumitul 2CV din seria „Jandarmii” cu Louis de Funès, drive teste cu cele mai noi modele Citroën si altele).

Vizitatorii din toate cele 6 orase in care caravana se opreste vara aceasta au sansa de a participa la o tombola cu premii 3 excursii la Paris pentru a vizita showroom-ul emblematic Citroën de pe Champs d’Elysées – C42.

La C42, Citroën a pus in scena „o calatorie in imagini” de-a lungul istoriei Citroën, pentru a rememora cei 90 de ani de Créative Techologie si a expus modele reprezentative pentru marca: Type A (primul vehicul produs in serie mare in Europa), conceptul Hypnos, 2 CV-ul lui James Bond din „For your eyes only”, C3 Picasso, DS si C5.

Lasa un comentariu