Acasa Revista Presei Revista presei, 30 iunie: Peugeot 3008 pleaca de la 19.495 euro în România. Telenovela Porsche – Volkswagen continuă

Revista presei, 30 iunie: Peugeot 3008 pleaca de la 19.495 euro în România. Telenovela Porsche – Volkswagen continuă

de Adrian Niculescu

Revista Presei

Crossoverul 3008, lansat de Peugeot la Salonul de la Geneva din 2009, este disponibil in Romania la preturi care variaza intre 19.495 si 25.012 euro cu TVA inclus.

Preturile pentru Romania ale uneia dintre cele mai asteptate aparitii din gama recenta Peugeot, crossover-ul 3008, pornesc de la 19.495 de euro cu TVA pentru motorul VTi de 1.6 litri si 120 de cai putere in versiunea de echipare Smartline si urca cu putin peste 25.000 de euro pentru versiunea HDi de 2.0 litri FAP 150 CP in versiunea de echipare Dreamline Premium Pack. Noul model va fi lansat efectiv pe piata in luna iulie, scrie automarket.ro.

„Telenovela” Volkswagen – Porsche continua cu acuzatii de santaj si negare. Se banuia ca nu va fi usor ca cele doua companii sa bata palma, insa ultimele zile au fost extrem de grele. Porsche a acuzat Vokswagen ca i-a dat un ultimatum, pentru a o face sa accepte o alianta in termenii dictati de VW, scrie der Spiegel. De cealalta parte, VW spune ca nu a dat niciun ultimatum, iar discutiile in vederea fuziunii continua, relatează HotNews.ro.

General Motors asteapta azi ca justitia americana sa aprobe cererea de intrare in faliment, depusa la inceputul acestei luni, practic, ultimul act al “tragediei” gigantului producator de automobile, informeaza Bloomberg. Alegerea Capitolului 11 a permis GM realizarea unei convertiri a datoriei de 3,1 mld. dolari, cea mai mare inregistrata in SUA de la falimentul Lehman Brothers, in septembrie anul trecut. In faliment, GM va fi impartit in doua, si anume “noul GM” si “vechiul GM”, acesta din urma incluzand fabricile si echipamentul, care vor fi lichidate in urma procesului, scrie Business Standard.

Citroën introduce pe C4 Picasso şi Grand C4 Picasso sistemul de Control Inteligent al Tracţunii ( standard pe toate motorizările asociate unei cutii de viteze mecanice). Acesta ajută la ameliorarea motricităţii pe şosele înzăpezite şi acoperite de polei, fiind mai performant decât un sistem tradiţional antiderapaj. La Berlingo Combi, sistemul se va numi Grip Control şi are rolul de a controla patinajul roţilor pe diferite tipuri de drum, potrivit gandul.info.

Lasa un comentariu