China a fost dintotdeauna considerata patria bicicletelor. Acest lucru incepe sa se schimbe pe masura ce chinezii, datorita cresterii economice, incep sa fie din ce in ce mai favorabili transportului pe patru roti.
Este si cazul orasului Qufu, ce are o lunga istorie si este desemnat precum locul de nastere al marelui filozof Confucius. Daca pana acum un an orasul de 60.000 de locuitori avea patru semafoare si putine masini, in momentul de fata se poate lauda cu 20 de semafoare si cu primele ambuteiaje.
Orasul Qufu nu este un caz singular, boom-ul automobilistic din China amintind de cel care a avut loc in Statele Unite la inceputul anilor ’50.
Se pare ca in aceste vremuri tulburi China ramane o piata de desfacere prolifica pentru industria auto, chinezii fiind convinsi ca steaua lor va straluci in continuare si nefiindu-le frica sa consume.
Este drept ca cele mai de succes modele sunt cele pana in 6.000 de euro, dar chiar si asa China s-ar putea sa puna umarul serios la incheierea crizei in sectorul constructiei de masini, potrivit USAtoday.