Suzuki incepe in acest an implementarea unui nou plan de management pe termen mediu, intitulat Suzuki Next 100, prin care vrea sa-si intareasca prezenta mondiala si sa lanseze cinci modele noi in intervalul 2015-2020. In acest din urma an, 2020, compania japoneza va sarbatori a 100-a aniversare.
Politica de baza consta in consolidarea afacerii, intorcandu-se la origini, respectiv la „dezvoltarea unor produse cu o valoare superioara, concentrandu-se pe consumator”.
In ceea ce priveste productia de automobile, Suzuki vrea sa:
- se concentreze pe productia modelelor din segmentele mini, compact si SUV, pentru a se adapta cresterii pietei globale a vehiculelor compacte
- consolideze platformele existente, pentru cresterea eficientei, concentrandu-se pe dezvoltarea motoarelor pe benzina
- lanseze 20 de modele noi la nivel global in urmatorii cinci ani
- se concentreze pe Japonia si India, Asia fiind principala regiune in ceea ce priveste vanzarile
- transforme Japonia, India, Indonezia, Thailanda si Ungaria in platforme de productie globale
Referitor la productia de motociclete, Suzuki si-a propus sa:
- depaseasca deficitul cronic printr-un proces de selectie si concentrare
- dezvolte produse care sa defineasca clar caracteristicile Suzuki (cel putin 150cmc, motoare puternice, sportivitate)
Pentru Outboard Motor Business, Suzuki se va concentra pe consolidarea vanzarilor pe piata americana si dezvoltarea pietei asiatice.
Obiectivul de management pe termen mediu, in privinta vanzarilor consolidate, este sa depaseasca anul cu cele mai mari vanzari (2007) printr-o crestere constanta.
Suzuki va promova consecvent eforturile pentru cresterea valorii companiei, prin investitii echilibrate in dezvoltare si consolidarea managementului.