Acasa Review Test Drive Volkswagen Passat 1.6 TDI Advance

Test Drive Volkswagen Passat 1.6 TDI Advance

de Adrian Mitrea

Volkswagen Passat a ajuns la a 8-a generatie (B8), aceasta primind si titlul de Masina Anului in 2015. Deopotriva criticat intens si laudat peste masura, Passat este genul de masina care poate polariza orice discutie despre automobile. In acest test drive avem o varianta mai apropiata de intrarea in gama, editia Advanced, masina cu care am realizat si un test de consum cu motorul 1.6 TDI de 120 CP. Aceasta generatie Passat a fost lansata cu motorizari pe benzina, diesel, si hibrid. Masina si-a inceput cariera comerciala la final de 2014 cu motoare avand puteri cuprinse intre 88 kW/120 CP si 206 kW/280 CP. Volkswagen Passat a fost lansat initial in 1973.


Detalii

Marca: Volkswagen

Model: Volkswagen Passat / Volkswagen Passat Advance / Volkswagen Passat 1.6 TDI 120

Productie: 2017

Caroserie: sedan cu 4 usi, 5 locuri

VIN: WVWZZZ3CZHE188732

Pret (fara TVA): 19.909 Euro

Pret (cu TVA): 23.691 Euro

Motor: 1.6 litri (1.598 cc) turbo diesel, cu patru cilindri in linie, montat transversal, cu intercooler si injectie directa common-rail. Puterea maxima este 88 kW / 120 CP intre 3.600-4.000 rpm si cuplul maxim este 250 Nm disponibil intre 1.750-3.500 rpm.

Transmisie: cutie de viteze manuala cu 6 trepte si tractiune fata

Anvelope: Michelin Energy Saver Continental 215/60 R16

Aceleratie 0-100 km/h: 10,8 secunde

Viteza maxima: 206 km/h

Consum mediu declarat (NEDC): 4,0 l/100 km

Emisii: EU6, 105 g CO2/km

Rezervor (litri): 66

Dimensiuni (mm): L 4.767 / w 1.832 / h 1.456

Portbagaj (litri): 586-1.152

Ampatament (mm): 2.786

Masa (DIN/EU): 1.369 kg/1.444 kg

Cd: –

Suspensii fata: Brate independente tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.

Suspensii spate: Independenta tip multi-link, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.


Echipament standard (selectie)

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager; airbag-uri laterale pentru sofer si pasager; airbag-uri cortina; ABS; ESC/ESP; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); frana multi coliziune (Multi Collision Brake); diferential electronic XDS; stopuri cu tehnologie LED; lumini cu LED pentru numarul de inmatriculare; asistenta la pornirea din rampa; functie Auto Hold; indicator nivel scazut al lichidului de parbriz; computer de bord Plus; cititor card SD; ceas analog; geamuri actionate electric fata/spate; volan imbracat in piele; schimbator de viteze imbracat in piele; oglinzi laterale reglabile electric si incalzite; deschidere electrica portbagaj; pornire fara cheie; ornamente din aluminiu satinat; cotiera centrala fata ajustabila sus/jos si inainte/inapoi; bancheta spate rabatabila fractionat (60:40).


Echipamente optionale (preturi in Euro, fara TVA)

Vopsea metalizata Harvard Blue Metallic (447); sistem App-Connect (154); Pachet Advance (1.820) ce contine aer conditionat Climatronic cu reglare pe trei zone, pachet de iarna (scaune incalzite si duze stropitor parbriz incalzite), faruri de ceara, radio CD MP3 Composition Media cu 8 difuzoare, jante din aliaj usor de 16 toli tip „Aragon”.


Condus de Adrian Mitrea 646 km cu un consum mediu real de 5,9 l/100 km. La finalul testului masina avea 658 km la bord.


8 comentarii

Ion Adrian 28 septembrie 2017 - 12:32

Da, Passat-ul poate polariza orice discutie despre masini…..Hmmm
Sa incepem:
– am avut Passat cu vestitul motor PD, Pompe Duse. La care cadea injectoarele oriunde aveai norocul.
– dupa, am luat motorul TSI. Bun, dar foarte putin fiabil dpdv consum de ulei. Ca la scuter, 7 litri intre schimburi. Refacut motorul in reteaua VW la 80.000. Acum nu mai consuma semn ca stia VW ce e prost dimensionat la el
– Aaa, va intrebati de ce nu am luat TDI ? Pai la ala i-au prins cu furatul la software…..

Sincer cand am auzit ca vor sa treaca pe motor electric m-am ingrozit. Pentru ei si mai ales pentru clientii lor care inca mai cred ca „Das Auto” inseamana calitate in Europa de Est.

Reply
jjjj 28 septembrie 2017 - 13:39

De ce se folosesc preturi fara TVA ?! TVA-ul nu e 1% ca sa-l ascundem.

Reply
Adrian Mitrea 28 septembrie 2017 - 14:10

Pentru ca TVA e azi 19%, la anul poate fi 24%.
Valoarea bunului este valoarea fara TVA. TVA este o taxa a diverselor state, care poate fi modificata de la an la an.
In plus, daca ai sa te uiti la video, ai sa vezi ca am precizat si valoarea cu TVA pentru cui ii e lene sa adauge 19%.
Bafta!

Reply
Daniel 29 septembrie 2017 - 09:15

De ce trebuie sa fii hater la orice comentariu? Frumos nu stii sa raspunzi?

Reply
Adrian Mitrea 29 septembrie 2017 - 09:31

Daniel, i-am explicat omului care e treaba cu TVA. Si pentru asta sunt hater? Internetul e defect…

Reply
CAS 28 septembrie 2017 - 22:51

Conduc de 2 ani un B8, 2L, 190CP cu AddBlue si DSG… ca motorizare nu ai ce sa-i reprosezi… ACC-ul in combinatie cu DSG face toti banii… super jucarie!
Din pacate are ceva sincope destul de suparatoare: softul sau electronica (nu prea se stie care) mai da rateuri… ba nu porneste din prima, ba mai da cate un restart pe la radio/navigatie, ba ca becul de AC este aprins si furnizeaza doar aer cald.

Mai demult radeam de Windows (principiul Microsoft) -> dai un restart si mearge… din pacate au adoptat metoda si la masini!

Reply
Adrian Mitrea 29 septembrie 2017 - 02:09

Oh, asta e doar inceputul cu software-ul in masini. Stai sa vezi ce-i pe la altii… La acest Passat n-am avut probleme de niciun fel timp de o saptamana, dar nici nu era plin de echipamente si nici nu l-am folosit atat de mult incat sa zic ca e perfect lipsit de probleme. Abia dupa mai multe luni de utilizare poti sa-ti faci o idee mai completa.

Reply
averageJoe 25 octombrie 2017 - 22:02

Daca dai restart si merge, te poti considera un om fericit 🙂

Reply

Lasa un comentariu