Acasa Piata Auto Renault: Rabla nu a inceput deloc asa cum ne asteptam. Interesul e mic, oamenii asteapta ieftinirea voucherelor

Renault: Rabla nu a inceput deloc asa cum ne asteptam. Interesul e mic, oamenii asteapta ieftinirea voucherelor

de Adrian Mitrea

Renault (sursa - 0-100.ro)

Editia 2011 a Programului Rabla a inceput mai timid decat in anii trecuti, interesul clientilor persoane fizice fiind mic din cauza faptului ca asteapta ieftinirea voucherelor. In continuare dealerii se bazeaza pe vanzarile de masini catre persoane juridice, care, la Renault, reprezinta peste 50% din vanzari, a declarat directorul marcii Renault in Romania, Dora Pasare.

„Nu a inceput deloc asa cum ne asteptam. Nu a demarat foarte bine, oamenii mai asteapta scaderea pretului tichetelor. E altfel decat anul trecut, cand entuziasmul era major la inceput. Acum lucrurile sunt mult mai calme. In continuare performeaza vanzarile catre persoane juridice, societati”, a spus oficialul Renault.

Dora Pasare a explicat ca in a doua parte a anului se asteapta ca vanzarile catre persoane fizice sa-si revina, odata cu ieftinirea voucherelor.

Prin Programul Rabla, cine caseaza o masina mai veche de zece ani primeste un tichet valoric de 3.800 lei, transmisibil, utilizabil ca discount la cumpararea unei masini noi. Pentru un automobil nou pot fi cumulate pana la trei vouchere.

Pentru dealeri vanzarile de masini catre companii sunt de baza, deoarece pe termen lung au o cifra de afaceri asigurata.

„Se presupune ca se vind atat masina cat si serviciile. Asta presupune ca exista o cifra de afaceri asigurata pentru dealeri, avand in vedere ca are un client care vine si face reviziile in baza unui contract”, a explicat Dora Pasare.

Uitandu-ne la vanzarile realizate de marcile de import prin Programul Rabla, Renault este pe pozitia a patra. Marca Opel ocupa primul loc e primul loc, cu 378 de automobile, fiind urmata de Skoda (369 unitati), Chevrolet (363 unitati), Renault (355 unitati) si Volkswagen (304 unitati).

Aceste prime cifre de vanzari prin editia 2011 a Programului Rabla si debutul problematic subliniat de oficialul Renault vine in contextul in care directori reprezentativi din industria auto romaneasca spun ca perioada cea mai grea pentru piata locala a trecut, trendul fiind acum ascendent. Totusi ei admit ca trecerea cu brio prin urmatorii ani va fi dificila, cu atat mai mult cu cat acum incep sa se vada efectele neplacute ale Programului Rabla. Pe larg despre acest subiect poti citi aici.

Lasa un comentariu