Toyota ar putea intarzia planul de produs, sau, mai simplu spus, noile lansari de masini, din cauza concentrarii tuturor fortelor pentru a redobandi calitatea care a facut celebru producatorul auto japonez.
„Incercam sa gasim resursele umane necesare printre ingineri pentru aceste aspecte privind calitatea”, a declarat Seigo Kuzumaki, manager pentru siguranta automobilelor, pentru Automotive News Europe (ANE).
El a precizat ca producatorul auto face eforturi pentru ca acest lucru sa nu se intample, dar admite ca lupta pentru cresterea calitatii consuma resurse importante.
„Unele proiecte sunt deja reanalizate”, a spus Kuzumaki.
De la sfarsitul anului trecut, cand au inceput sa fie declansate campaniile de rechemari masive in service, Toyota a introdus noi proceduri birocratice si noi sarcini pentru angajatii sai.
Toyota a initiat, la sfarsitul anului 2009, cele mai ample recall-uri din istoria marcii, fiind vizate peste 8,5 milioane de masini in intreaga lume pentru posibile defectiuni la pedala de acceleratie, care putea ramane blocata, si la frane.