Acasa Foto Test Drive Skoda Superb iV

Test Drive Skoda Superb iV

de Adrian Mitrea

Skoda Superb iV este versiunea plug-in hybrid a berlinei vârf de gamă oferită de marca cehă Skoda. Modelul Superb a fost mereu renumit pentru spațiul său interior generos și pentru ținuta de drum precisă și confortabilă. Acum are un nou as în mânecă: hibridul. Poate parcurge în mod pur electric până la 55 km, adică suficient pentru navetă dacă la capetele călătoriilor se află o priză. Orice priză, fiindcă încărcarea este limitată la 3,6 kW (ca la aproape orice automobil plug-in hybrid).


Detalii

Marcă: Skoda

Model: Volkswagen Superb / Skoda Superb iV / Skoda Superb Plug-In Hybrid

Producție: 2019

Caroserie: berlină, cu hayon (liftback), 5 locuri


Preț de pornire pe piața din România (fără TVA): 28.322 Euro

Preț de pornire pe piața din România (cu TVA): 33.704 Euro


Preț aproximativ configurație testată (fără TVA): 42.016 Euro

Preț aproximativ configurație testată (cu TVA): 50.000 Euro


Motor pe combustie: 1,4 litri (1.395 cc), pe benzină, turbo, cu 4 cilindri în linie (l4), 16 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler. Puterea maximă este 115 kW / 156 CP între 5.000-6.000 rpm și cuplul maxim este 250 Nm disponibil între 1.500-3.500 rpm.

Motor electric: 85 kW / 116 CP la 2.500 rpm, cuplu maxim 330 Nm, tensiune nominală 353 V.

Baterie: Tip Litiu-ion, capacitate maximă 13 kWh, capacitate utilă 10,4 kWh, amplasare centrală-spate (sub bancheta spate, peste rezervorul de combustibil). Putere de încărcare cuprinsă între 2,3-3,6 kW.

Rezumat sistem propulsie: Putere maximă combinată 160 kW / 218 CP, cuplu maxim 400 Nm.


Transmisie: automată tip DSG, cu dublu ambreiaj, 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Anvelope: Goodyear Eagle F1 235/45 R18

Acelerație 0-100 km/h: 7,7 secunde

Viteză maximă: 224 km/h

Consum mediu declarat (WLTP): 1,4 l/100 km (pentru primii 100 km, presupunând că la plecare bateria era complet încărcată)

Emisii: EU6, 31 g CO2/km

Rezervor (litri): 50

Dimensiuni (mm): L 4.869 / w 1.864 / h 1.468

Portbagaj (litri): 380 / 1.237

Ampatament (mm): 2.841

Masă (DIN/EU): 1.655 kg / 1.730 kg

Cd: 0,27

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte independentă, multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri pline.


Condus de Adrian Mitrea circa 170 km, cu un consum mediu real de 3,8 l/100 km.



Link-uri și documente utile


6
Lasa un comentariu

avatar
2 Comment threads
4 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
Adrian MitreaFlorinPelicanu Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Pelicanu
Cititor
Pelicanu

Intrebarea este, se merita sa dau 50.000€ ca sa merg cu masina in oras? Pentru ca pentru mersul afara din oras, cari o baterie goala dupa tine implicit o masina mai grea si ai doar un motor disponibil la o asemenea greutate…

Pelicanu
Cititor
Pelicanu

Apropo, spune-mi ca la 50000€ are senzori de ploaie… am vazut ca actionai singur stergatoarele.

Florin
Cititor
Florin

Super prezentare … mulțumesc Adrian !