Odată cu dezvoltarea pieței auto, a pieței de rent a car și a economiei naționale în ansamblu, cererea pentru mașini de închiriat s-a transformat și a ajuns să fie, pentru directorii (CEO) diverselor companii, mai atractivă decât achiziția unei mașini pe firmă. Unii se plictisesc de aceeași mașină pe durata unui contract de leasing operațional sau pur și simplu vor și mai multă flexibilitate: o mașină de vară timp de șase luni și o mașină de iarnă timp de șase luni. Alții vor să închirieze un automobil pentru o zi sau vor o mașină pentru un concediu de șapte zile sau două săptămâni. Așa a apărut, în 2017, Bavaria Mobility, din fosta Bavaria Rent, iar acum joacă neconvențional și inovator pe o piață extrem de dinamică și competitivă: piața de rent a car și dincolo ea.
Primul element care diferențiază serviciile Bavaria Mobility de ale altor companii este flota. Aceasta, fiind compusă doar din mașini BMW și MINI, asigură din start un client Bavaria Mobility că a venit pentru o mașină premium și că va primi o mașină premium. Este cunoscut faptul că prin sistemul de rent a car clasic se poate să închiriezi un BMW Seria 3 și în final să primești, de fapt, ceva echivalent ca dimensiuni, cum ar fi Volkswagen Passat ori Opel Insignia. În cazul Bavaria Mobility astfel de situații sunt complet evitate, iar clientul primește mașina pentru care plătește sau ceva echivalent, tot premium, eventual dintr-o clasă superioară.
Apoi vine ca avantaj incontestabil flexibilitatea, fapt care se regăsește inclusiv în durata contractului. Practic clientul poate alege o durată contractuală între o zi și 36 de luni, pentru mașini de la MINI One, BMW Seria 1 și BMW i3, până la BMW Seria 7 și BMW X5 ori BMW X6. Toate autoturismele din flota Bavaria Mobility sunt de ultimă generație, bine configurate și cu kilometri puțini la bord.
Printre cele mai noi mașini din flota Bavaria Mobility se numără noul BMW Seria 3, precum și noul BMW X5 – ambele cu o prezență pe piață de doar câteva luni (la momentul publicării acestui articol).
„Pe parcursul anilor se observă o deschidere tot mai mare către acest tip de serviciu, lucru datorat atât faptului că românii călătoresc tot mai mult, în străinătate și în țară, cât și faptului că numărul turiștilor care vizitează România este în continuă creștere”, a declarat, pentru 0-100.ro, Rodion Pop, director general Bavaria Mobility. „Mentalitatea clienților din România este foarte mult impactată de expriențele avute în străinătate, deseori neplacute. Spre deosebire de majoritatea firmelor de rent a car din zonele turistice, unde numărul clienților este mare și aceste firme nu țin neapărat la gradul de revenire al clienților, pentru Bavaria Mobility clienții recurenți sunt foarte importanți. Totodată, pentru a convinge un client din segmentul premium să devină un client fidel, trebuie să ne ridicăm la nivelul așteptărilor și chiar să le depășim”, a adăugat Pop.
Dacă un contract de leasing operațional are o durată medie de patru ani, în cazul Bavaria Mobility durata contractului poate fi de opt ori mai scurtă: șase luni. Iar pe durata contractuală – un an sau mai mult – clientul are posibilitatea să schimbe mașina la fiecare șase luni, în caz că dorește, prin serviciul Executive Mobility. Clientul are, de asemenea, și posibilitatea să rezerve pentru weekend o altă mașină din flota Bavaria Mobility.
Concret, în baza acestui pachet/program Executive Mobility, un client poate avea un BMW X5 pentru lunile în care vremea este mai capricioasă – sfârșit de toamnă, iarnă, început de primăvară – și poate trece, în baza aceluiași contract, la un BMW Seria 5 pentru restul perioadei contractuale. Și poate să-și rezerve, suplimentar, pentru weekend, o decapotabilă precum BMW Seria 4 Cabriolet ori un MINI, fără costuri adăugate.
Practic Bavaria Mobility nu închiriază o mașină ci asigură, de fapt, acces la un pachet de servicii de mobilitate flexibile și personalizate.
Există inclusiv posibilitatea ca un CEO să-și rezerve o mașină pentru a continua o călătorie începută cu avionul. Clientul poate merge la aeroport cu mașina închiriată într-un oraș (să zicem București), ia avionul până la Timișoara, iar acolo îl așteaptă un alt BMW pe care-l poate folosi pe durata vizitei.
„O altă categorie de clienți sunt cei care își permit să-și schimbe mașinile des, adică o dată pe an sau la doi ani. În astfel de cazuri majoritatea dintre ei au observat cât de mult pierd la o mașină premium nouă atunci când o vând, după o scurtă perioadă de timp, pe piața secundară. Noi le explicăm că e mai bine să o închiriezi, să plătești doar pentru perioada în care o utilizezi, să ai toate serviciile incluse în factura lunară și să nu ai grija valorii reziduale. E un serviciu care prezintă tot mai mult interes în rândul iubitorilor de mașini premium”, a explicat Rodion Pop.
Bavaria Mobility are marele avantaj că face parte din grupul de firme Automobile Bavaria, deținut de omul de afaceri Michael Schmidt, așa că întreg sistemul poate funcționa armonios pentru fiecare client și mașină în parte: de la ofertare, vânzare/închiriere, service, trade in și mai apoi comercializare pe piața second hand.
„Peste cinci ani am vrea să fim lideri în România în implimentarea noilor tehnologii de mobilitate pentru segmentul premium”, a spus Rodion Pop.
Realizarea și promovarea acestui articol este posibilă cu sprijinul Bavaria Mobility, fără ca sponsorul să impună conținutul (mesajul).
9 comentarii
„… a adăugat Pop.” la finalul paragrafului 5. E mai bine dl sau directorul Pop, sau Rodion daca sunteti prieteni. Nu e nevoie sa-mi publici comentariul, doar corecteaza sa nu se supere omul acela pe tine. Cu respect si intelegere pt erorile inerente activitatii de editare
Salut, mersi de mesaj! Atribuirea unui citat prin folosirea doar a numelui de familie nu este o greșeală sau o jignire. Este o practică întâlnită și cât de poate de normală în presă. Poți citi știri cu președintele țării, spre exemplu, în care atribuirea unui citat este de tipul „…, a declarat Iohannis.” Nici vărbă de expresii de genul „…, a declarat domnul Iohannis.” sau altele asemenea.
Nu e clar daca preturile includ si platforma necesara ca aceste masini „premium” cu motoare si transmisii facute din cel mai low-cost plastic, sa ajunga undeva.
Probabil că ai avut experiențe neplăcute la un moment-dat cu BMW de ești așa pornit pe ei.
Ce pot să-ți spun este că eu nu știu pe nimeni care să fi condus BMW sau MINI și să vrea să schimbe cu altceva.
Valabil și pentru Audi, Mercedes sau Porsche. Mărcile premium au un grad de loialitate foarte ridicat, iar diverse probleme apar la absolut toate mărcile după un timp.
Fiind un serviciu de închiriere mașină, poți fi sigur că mașina îți este înlocuite în caz de defect. Toate sunt oricum în garanție și au puțini kilometri. Salutări!
X3 E83 2.0d 2007 – 150 cp M47 (distributie in fata), luat de la Bavaria Premium Selection – 50.000 km – pret de Germania pentru ce oferea masina.
Masina cumparata pentru ocazii/concedii, nu tavaleala de Bucuresti. Turbina cazuta la 60.000 km, apoi ambreiaj dus la 70.000 km, dpfuri infundate nu mai zic. Bun, bagam bani in ea, ca na, asta e. Si la 120.000 km ghici ciuperca ce – se rupe lantul la 140 km/h pe autostrada – m-a pocnit rasul. KM erau reali cf RAR.
Nici o problema – Opel Corsa C 1.7 cdti (14 ani vechime) – condus cu bestialitate comparativ cu puful in care a stat BMW-u, inca merge si merge bine (de la 83.000 km acum la 266.000 km) – zero fumuri, zero galagie de diesel.
Cand aud oamenii ca se umecteaza la masini nemtesti ma apuca rasul – saracii de ei n-au avut.
Sincer nemtii nu mai fac masini din 1990, de cand au inceput sa faca afaceri. Un lucru ofereau si ei si au ales sa isi bata joc. ZERO RESPECT.
Opel tot masina nemteasca e…
Bun, acum stiu ce am de facut daca vreau sa conduc BMW sau MINI sa-mi fac o impresie reala. Testul la dealer e de cele mai multe ori o gluma, 15-30 de minute… Am mai condus MINI si BMW i3 cu PONY si BCR eGO, dar nu mai mult de cateva ore ca devine scumput. Preturile pe care le vad pe site la Bavaria Mobility par super ok la prima vedere, mai ales ca inteleg ca poti sa iesi cu masina din tara.
acum te poti plimba cu un bmw, fara teama ca ti se va rupe lantul la distributie. bayerischer mistwagen.
Ma bucur tare mult ca am aflat despre serviciile lor, habar nu aveam ca Automobile Bavaria are si rent-a-car. Stiam doar de masinile rulate. Pentru weekend sau vacanta chiar merita sa-ti inchiriezi un BMW modern. Noi avem la firma trei BMW uri Seria 1, dar parca pentru iesit din tara si drumuri mai lungi in interes de business merita ceva mai mare inchiriat.