Acasa BMW Verificare online BMW și MINI pentru acțiuni tehnice și rechemări în service (recall-uri), inițiativă pentru mașini vechi mai bune

Verificare online BMW și MINI pentru acțiuni tehnice și rechemări în service (recall-uri), inițiativă pentru mașini vechi mai bune

de Adrian Mitrea

Istorie BMW Seria 5 Sedan (sursa – BMW)

Proprietarii de mașini BMW și MINI pot verifica online dacă automobilele pe care le deţin sunt afectate de acţiuni tehnice sau rechemări în service, iar ulterior se pot adresa oricărui service oficial penru a obține informaţii relevante şi se pot programa pentru eventuale remedieri, toate realizate gratuit. Acesta este un demers al importatorului BMW pe plan local, BMW Group România, prin care încearcă să-și apropie și clienții de mașini BMW și MINI cumpărate la mâna a doua din alte țări și care de regulă nu mai ajung să pășească într-un dealer sau service oficial BMW sau MINI.

Pentru verificare trebuie completat un formular cu principalele date de contact şi seria de şasiu a automobilului (VIN). Solicitarea este redirecţionată către un service autorizat, la alegerea clientului.

Service-ul va efectua verificarea automobilului într-o bază de date şi poate executa ulterior potenţiale remedieri de probleme, gratuit pentru client (în cazul acțiunilor tehnice și a rechemărilor în service despre care clientul e posibil să nu știe).

Proprietarul mașinii primeşte o informare clară şi transparentă asupra acţiunilor tehnice şi/sau de rechemare la care este supus automobilul, precum şi informaţii despre procedura de remediere şi timpul necesar.

„Soluţia a fost dezvoltată având în vedere că mulţi clienţi conduc automobile second hand importate în România. De cele mai multe ori, aceşti clienţi nu au intrat niciodată într-un service autorizat BMW şi/sau MINI şi pierd astfel o oportunitate importantă de a obţine informaţii relevante despre automobilele pe care le conduc. (…) BMW Group doreşte să reducă chiar şi riscurile minore prin stabilirea de campanii tehnice ca măsuri de precauţie şi, cel mai adesea, sub formă măsuri voluntare. Prin noul serviciu oferim un instrument simplu, gratuit şi transparent prin care proprietarii îşi pot verifica automobilul şi sperăm astfel să contribuim la siguranţa în trafic şi la întreţinerea optimă a automobilelor”, explică Alexandru Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.

Acest proiect continuă demersul BMW Group România de susţinere a clienţilor cu modele achiziţionate second hand prin servicii gratuite. Un serviciu disponibil de mai mulţi ani, accesibil prin acelaşi formular, oferă clienţilor posibilitatea de a comanda manuale de utilizare, tot gratuit, în format electronic, pentru modelele deţinute.

4 comentarii

Andrei 2 noiembrie 2018 - 10:07

Aceasta nu este verificare „online”, aceasta este o intocmire a bazei de date cu proprietarii de BMW care nu au trecut pe la service-urile BMW din Romania pentru a putea fi ulterior atrasi in aceste locatii. Verificare „online” ar fi insemnat ca introduci codul VIN si primesti pe loc raspunsul! Cata creativitate in BMW Group Romania!

Reply
Florin 2 noiembrie 2018 - 17:29

BMW este creativ in general: distributii in spatele motorului, pentru a le schimba trebuie dat jos motorul, lanturi de distributie din aliaj de foarte proasta calitate care se intind si distrug motorul multe piese facute din plastic atat la sistemul de racire cat si de ungere si biele care se autodistrug in max 100K km, doar ca sa mentionez cateva. Low-cost extrem deghizat in premium.

Reply
christian roman 23 februarie 2020 - 14:04

incearca tastele sus jos pentru am selecta AM/PM acolo in casutele dupa ora/data,eu asa am reusit.

Reply
VALENTIN 18 decembrie 2018 - 20:16

Am incercat sa verific autoturismul personal bmw x5 din 2010 si nu se p0ate inregistra cererea pt ca in zona orei de programare dorita indiferent ce ora completez sistem spune ca este o eroare.Credeti ca este intimplatoare.

Reply

Lasa un comentariu