Acasa Foto Test Drive Mazda MX-5 2018

Test Drive Mazda MX-5 2018

de Adrian Mitrea

Cel mai vândut roadster din lume, Mazda MX-5, a primit pe final de 2018 un facelift care să îl facă mai atragător pentru clienții care vor să-i prindă anul 2019 cu un MX-5 mai bun ca niciodată: motorul vârf de gamă are 24 CP în plus, opțiunile de tapițerie sunt mai variate, iar volanul este acum reglabil nu doar sus/jos, ci și în adâncime. Este un facelift discret, dar de substanță. Testele internaționale pentru presă au avut loc pe Transfăgărășan. Este pentru prima dată când o marcă auto organizează un astfel de eveniment în România.

Detalii

Marcă: Mazda

Model: Mazda MX-5

Producție: 2018

VIN: –

Caroserie: roadster, 2 uși, 2 locuri

Preț (fără TVA): circa 22.689 Euro

Preț (cu TVA): circa 27.000 Euro

Motor: 2,0 litri (1.998 cc), pe benzină, natural aspirat, cu patru cilindri în linie (l4), 16 supape, montat longitudinal, injecție directă. Puterea maximă este 135 kW / 184 CP la 7.000 rpm și cuplul maxim este 205 Nm disponibil la 4.000 rpm.

Transmisie: cutie de viteze manuală, 6 trepte, roți motrice spate (RWD)

Anvelope: Bridgestone Potenza S001 205/45 R17 84W

Acelerație 0-100 km/h: 6,5 secunde

Viteză maximă: 219 km/h

Consum mediu: 6,9 l/100 km

Emisii: Euro 6, 156 g CO2/km

Rezervor (litri): 45

Dimensiuni (mm): L 3.915 / w 1.735 / h 1.225

Portbagaj (litri): 130

Ampatament (mm): 2.310

Masă (DIN/EU): 1.030 kg / 1.105 kg

Cd: –

Suspensii față: Brațe independente cu bascule duble, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Suspensii spate: Brațe independente, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri pline.


Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale; airbag-uri laterale; centuri de siguranță pretensionate, cu limitator de sarcină și ajustare pe înălțime; ABS; ESP; faruri LED adaptive; control automat pentru faza lungă (HBC); lumini de zi cu LED; mânere uși în culoarea caroseriei, oglinzi electrice, încălzite, reglabile electric, oferite în culoarea caroseriei; paravânt; senzori de ploaie și lumină; senzori parcare spate; cameră video marșarier; soft-top textil cu acționare manuală; bare de protecție la răsturnare în finisaj piano black; pornirea motorului cu buton; cadrane de bord cu ornamente cromate; instrumentar de bord mixt (digital/analog); climatizare automată; computer de bord; geamuri electrice; schimbător de viteze și levierul frânei de mână îmbrăcate în piele; oglindă retrovizoare electrocromă; pilot automat și limitator de viteză; sistem de avertizare la părăsirea neintenționată a benzii de circulație; scaune față reglabile și încălzite; tapițerie din piele neagră; sistem multimedia cu ecran tactil și sunet BOSE cu 9 difuzoare, conectivitate Bluetooth, 2 porturi USB și intrare AUX; sistem de navigație; volan multifuncțional; cutie de viteze manuală cu șase trepte + marșarier.


Echipamente opționale (prețuri în Euro, fără TVA)

Vopsea metalizată roșu Soul Crystal (563 E).


Condus de Adrian Mitrea circa 140 km, cu un consum mediu real de 7,1 l/100 km. La finalul testului masina avea 2.227 km la bord.


Link-uri și documente utile

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Test Drive Mazda MX-5 pe Transfăgărășan (sursa – Mazda)

Lasa un comentariu