Acasa Eco Tehnologie de 48V pentru biciclete electrice, dezvoltată la Sibiu și Timișoara

Tehnologie de 48V pentru biciclete electrice, dezvoltată la Sibiu și Timișoara

de Adrian Mitrea

Tehnologie eBike 48V (sursa – Continental)

O nouă tehnologie pentru biciclete electrice, în sistem de 48V, este dezvoltată în România, la Sibiu și Timișoara, urmând să echipeze biciclete Cycle Union și TechniBike. Tehnologia eBike în regim de 48V cuprinde două modele, unul denumit 48V Revolution și altul 48V Prime. Prima dintre ele, 48V Revolution, marchează o premieră, având primul motor din lume pentru bicicletă de 48V, cu o transmisie automată fără trepte complet integrată, cuprinsă într-o unitate de antrenare „all-in-one”.

„Noua tehnologie eBike 48V, combinată cu un motor integrat și o transmisie fără trepte automată, este un pas logic și necesar în evoluția e-bike-ului”, a declarat Jörg Malcherek, responsabil pentru sistemele Bicycle Systems din cadrul Continental. „Continuarea integrării și transferului know-how-ului de la Continental în viitoarele concepte pentru modele de biciclete electrice care urmează să apară este o necesitate pentru a furniza biciclistului siguranța și confortul cerut”, a adăugat el.

Echipa Continental eMobility din Sibiu lucrează la dezvoltarea conceptului din punct de vedere mecanic, software și electronică, precum și testarea lui la nivel de componente și sistem. Echipa din Timișoara implicată în proiect este responsabilă pentru dezvoltarea modulului software pentru controlul treptelor de viteză (mod automat și manual).

48V Revolution este primul motor de bicicleta de 48V, cu o transmisie automată fără trepte, complet integrată, cuprinsă într-o unitate multifuncțională de acționare. Cu unitatea de antrenare 2-în-1 și transmisia planetară variabilă continuă (CVP) cu un raport de rază de acțiune de 380%, 48V Revolution stabilește un nou standard în sistemele integrate de biciclete electrice, rezultând o plimbare complet automată fără probleme.

Pentru a completa 48V Revolution, Continental va introduce, de asemenea, tehnologia 48V Prime, pentru a fi folosită cu biciclete electrice mai convenționale.

Tehnologie eBike 48V (sursa – Continental)

„Suntem încântați să arătăm că partenerul nostru original, Cycle Union, va fi primul care va lansa ultima sa gamă de e-bike manufaktur, care va fi echipat cu noile sisteme 48V Prime și 48V Revolution”, a spus Malcherek. Vor urma și alți parteneri originali, cum ar fi TechniBike, cae vor prezenta modelele lor de biciclete electrice pe baza sistemului eBike 48V.

Montat într-o singură unitate la axul brațului inferior, 48V Revolution este optimizat pentru modelele de biciclete care oferă un centru de greutate cât mai aproape de pământ, rezultând cea mai bună manevrabilitate a bicicletei. Integrarea unităților de antrenare și a angrenajului într-o singură unitate oferă producătorilor mai multă libertate de design pentru a crea un produs premium, mai curat, mai bun. Integrarea reduce complexitatea sistemului și simplifică întreținerea.

„Experiența vastă în inginerie a companiei Continental în dezvoltarea mașinilor electrice de 48V a fost fundamentală în dezvoltarea sistemului eBike 48V, rezultând unități revoluționare de acționare care duc bicicletele electrice la nivelul următor. Un singur suport de unitate de acționare unificat (adaptor cadru) poate fi aplicat la 48V Prime, precum și 48V Revolution. Acest lucru permite constructorilor să utilizeze același design al ramei, cu aceeași poziție a axului inferior, pe bicicletele 48V Revolution și 48V Prime. Ambele sisteme noi sunt compatibile atât cu sistemul Continental Belt Drive, cât și cu lanțurile tradiționale. Comenzile pentru 48V Revolution și 48V Prime vor fi disponibile începând cu anul 2018”, a anunțat compania germană.

Continental construiește în prezent o rețea globală completă pentru asistență și service post-vânzare pentru a se asigura că dealerii, comercianții cu amănuntul și utilizatorii finali primesc sprijinul de care au nevoie.

Tehnologie eBike 48V (sursa – Continental)

Compania germană Continental a fost fondată în 1871, iar în prezent are 230.000 de angajați în 56 de țări și o cifră de afaceri anuală de 40,5 miliarde euro (în 2016).

În România Continental este cel mai mare angajator din industria auto.

În perioada 1999-2016 Continental a investit circa 1,2 miliarde euro în activitățile din România. Toate cele cinci divizii Continental sunt reprezentate la noi în țară. Continental deține șapte unități de producție și patru centre de cercetare și de dezvoltare în Timișoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov și Iași.

Continental este partener al unui joint-venture în Slatina și are un centru de distribuție a anvelopelor în București. Continental avea 18.200 de angajați la finalul anului 2016 în România și va încheia 2017 cu peste 19.500 angajați în țară.

Lasa un comentariu