Acasa Ford Adio, Ford B-MAX. Uzina din Craiova a produs ultimul exemplar

Adio, Ford B-MAX. Uzina din Craiova a produs ultimul exemplar

de Adrian Mitrea

Uzina Ford din Craiova a produs vineri, 1 septembrie 2017, ultimul exemplar Ford B-MAX – modelul care a tinut in viata uzina auto in ultimii cinci ani. Pana in prezent au fost fabricate peste 280.000 unitati, iar iesirea din fabricatie a lui B-MAX lasa loc unui noi model, cu potential comercial semnificativ mai mare: Ford EcoSport.

Lansat in iunie 2012, Ford B-MAX a avut o cariera comerciala de putin peste cinci ani.

„De atunci si pana in prezent s-au construit aproape 280.000 de unitati, modelul de la Craiova inregistrand astfel performante bune in ceea ce priveste vanzarile.
Cu toate acestea, clasa mica a evoluat, iar monovolumele sunt inlocuite treptat de SUV-uri si crossovere. Aici se incadreaza si modelul EcoSport, a carui productie va demara in aceasta toamna la fabrica noastra din Craiova, in urma unei investitii de 200 milioane euro”, se arata intr-un anunt al Ford Romania.

In urmatoarele doua saptamani fabrica Ford din Craiova va intra in perioada de remont, urmand ca activitatea sa se reia incepand cu data de 20 septembrie, cand toata atentia se va orienta catre lansarea cu succes a productiei Ford EcoSport – o versiune imbunatatita fata de ce se vinde acum si inca neprezentata oficial pentru piata europeana.

Mai multe detalii despre „predarea stafetei” dintre cele doua modele, AICI.

5
Lasa un comentariu

avatar
3 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
Marius PopescuDanNuChiarcostigeo Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
geo
Cititor
geo

pacat,, era o masina foarte versatile
La romani nu prea prinde.
In schimb e plin pe sosele de harburi Passat, bmw, golf, land rover care se strica la fiecare 2 zile.

NuChiar
Cititor
NuChiar

S-o crezi tu ca se strica la ficare 2 zile. Rezista la toate tipurile de teren inclusiv , dune de nisip furtuni de praf, aproape desert.

Dan
Cititor
Dan

Dar nici nu trebuie sa prinda la romani. Problema e ca nu a prins nicaieri. 280 de mii de unitati in 5 ani, este foarte slab. Gandeste-te ca Fiesta s-a vandut in 300 de mii de unitati intr-un singur an, in Europa (2016).

costi
Cititor
costi

a fost este si va ramane o masina urata….a fost vandut f slab

Marius Popescu
Cititor
Marius Popescu

intradevar o masina absolut jenanta ce a necesitat reparatii in valoare de 10 000 in decurs de 5 ani. De la topedou care a cazut complet, usa sofer ce nu se mai inchidea si stricarea completa a motorului.