Acasa Opel Opel Crossland X costa in Romania intre 12.920 euro si 17.570 euro cu TVA, rival pentru Renault Captur

Opel Crossland X costa in Romania intre 12.920 euro si 17.570 euro cu TVA, rival pentru Renault Captur

de Adrian Mitrea

SUV-ul de oras Opel Crossland X, rival pentru Renault Captur, costa intre 12.920 si 17.570 euro cu TVA in Romania, a anuntat Opel Romania. Masina se alatura lui Mokka X (adica Mokka, versiunea cu facelift si cu numele schimbat) in gama marcii auto germane, dimensiunile celor doua modele fiind comparabile – ambele sunt SUV-uri de oras (segment B). Diferenta este insa facuta de faptul ca Opel Crossland X vine exclusiv cu tractiune pe rotile din fata, in timp de Mokka X poate avea si tractiune integrala pe unele versiuni de echipare.

Gama de motorizari pe benzina include un propulsor de 1,2 litri, intr-o varianta natural aspirata si una turbo, iar versiunea turbo are doua niveluri de putere. Singura motorizare turbo diesel disponibila este de 1,6 litri si are doua versiuni de putere. Nu exista motorizari hibride sau pur electrice pentru acest model.

Specificatiile complete, preturile si optiunile pot fi consultate AICI.

„Acest crossover versatil de oras (Crossover Utility Vehicle) este al doilea membru al familiei Opel X din segmentul B, unde se alatura celui mai bine vandut model, sportivul Mokka X. Modelul mai mare, Grandland X, va fi lansat in decursul acestui an in clasa autovehiculelor compacte (segmentul C)”, spune Opel, intr-un comunicat de presa.

Astfel, Opel inaugureaza ofensiva de produse „7 in 17”, care va include lansarea a sapte modele noi in 2017, cu doi nou-veniti in familia X – adica gama de SUV-uri.

Acestea sunt modelele Opel cu ceva „X-tra”, noteaza compania. Modelul Opel Crossland X a fost dezvaluit fizic, oficial, la Berlin, pe 1 februarie 2017. Avand o lungime de 4,21 m, Crossland X este mai scurt cu 16 centimetri decat un Opel Astra si, in acelasi timp, mai inalt cu 10 cm.

Opel Crossland-X (sursa - Opel)

Printre echipamentele standard sau optionale, in functie de echipare, se numara sistemul de iluminare frontala adaptiva (AFL) cu faruri LED, afisajul de pe parbriz tip head-up display, camera video pentru marsarier cu vedere panoramica, la 180 de grade, sistemul avansat de asistenta la parcare, sistemul de avertizare privind o coliziune frontala cu detectarea pietonilor, sistemul de detectare a somnolentei soferului cu trei niveluri, asistentul pentru mentinerea benzii de circulatie, sistemul de recunoastere a indicatoarelor rutiere si sistemul pentru monitorizarea unghiului mort.

Opel Crossland X beneficiaza si de franare automata de urgenta. Aceasta functioneaza automat la viteze mai mari de 5 km/h si mai mici de 85 km/h. Intre 5 si 30 km/h valoarea decelerarii pentru reducerea vitezei de impact in cazul unei coliziuni este de 0,9 g. Intre 30 si 85 km/h sistemul franeaza pana la viteze de maxim 22 km/h. Dupa acest prag soferul trebuie sa franeze singur pentru a reduce si mai mult viteza.

Crossland X asigura, de asemenea, conectivitatea prin intermediul serviciului Opel OnStar si a tehnologiei sistemului de infotainment IntelliLink compatibil cu Apple CarPlay si Android Auto.

Opel Crossland-X (sursa - Opel)

Atat soferul, cat si pasagerul din fata, pot beneficia de scaunele ergonomice cu certificare AGR (Aktion Gesunder Rucken).

O caracteristica de top in clasa din care face parte masina este volumul portbagajului, de 410 litri. In plus, pasagerii din spate au posibilitatea de a-si regla pozitia de sedere cu 150 de milimetri in plan longitudinal, sporind astfel fie spatiul pentru picioare, fie dimensiunea portbagajului (520 litri prin deplasarea spre inainte a scaunelor din spate sau 1.255 litri prin rabatarea banchetelor spate).

Modelul Opel Crossland X are 4.212 mm lungime, 1.765 mm latime si 1.590 mm inaltime.

Opel Crossland-X (sursa - Opel)

1 comentariu

JD Edwards 22 mai 2017 - 14:07

Oferta e f desteapta, masini adresate unui public tinta bine ales:

– cei care inca mai cred ca un SUV ofera mai multa siguranta mai ales in caz de accident

– cei care cred ca un SUV e mai stabil pe viraje

– cei cu familie, catel, purcel care vor sa aiba spatiu de carat

– cei care vor sa vada „cat mai multa” masina de banii ce i-au dat sau imprumutat

– cei care petrec 90% prin oras dar viseaza la o aventura de weekend in afara lui

– cei care vor si ei in sfarsit o masina mare la pret de una mica

Ce se primeste de la aceste modele de masini:

– motoare mici, nevolnice, dar cara urnesc caroseria ceva mai bine in lipsa unui sistem AWD

– un centru de masa ridicat ce nu permite o abordare indrazneata a unui viraj sau depasire, avand si un ruliu pronuntat si, speriind soferul, indemnand la manevre mai precaute

– o masina pur si simplu de oras, orice iesire de pe sosea fiind un dezastru, mai mult sau mai putin posibilitatea teoretica de a ataca pante cu un unghi mai pronuntat de atac/degajare, dar tractiunea fata isi spune dezavantajul la orice panta mai inclinata

– mult plastic, sa se bucure ochiul

– o alternativa mai aratoasa la Duster

Reply

Lasa un comentariu