SUV-ul compact Mazda CX-5 primeste o noua generatie cu ocazia Salonul Auto de la Los Angeles, aceasta fiind a doua generatie pentru model, desi, estetic vorbind, pare mai degraba un facelift. Mazda spune ca masina vine un nivel foarte redus al zgomotelor si vibratiilor (NVH), iar sistemul head-up display care proiecteaza informatii esentiale pentru condus pe parbriz este de noua generatie si unic in segment.
Este cunoscut faptul ca Mazda foloseste o bucatica din plastic pentru a afisa informatiile pe head-up display, iar acum se pare ca trece la un sistem de proiectie direct pe parbriz, precum BMW.
Noua Mazda CX-5 este construita tot in baza limbajului de design Kodo, ca si modelul anterior. CX-5 concureaza pe piata cu modele precum Ford Kuga, Honda CR-V, Renault Kadjar.
Gama de motorizari – cu doua motoare pe benzina (2,0 si 2,5 litri) si o unitate diesel (2,2 litri diesel) in mai multe versiuni de putere – se pastreaza la noul model, la fel ca la cel aflat in prezent pe piata.
Mazda CX-5 incepe sa fie comercializata mai intai in Japonia in februarie 2017, iar ulterior si in celelalte piete globale. CX-5 este cel mai bine vandut automobil Mazda in Europa, piata in care noul model este asteptat la jumatatea anului 2017.