Acasa BMW FOTO: BMW intra in segmentul motocicletelor de sub 500 cc

FOTO: BMW intra in segmentul motocicletelor de sub 500 cc

de Adrian Mitrea

BMW G 310 R (sursa - BMW)

BMW Motorrad, marca de motociclete a BMW Group, intra in segmentul motocicletelor cu motoare mai mici de 500 centrimetri cubi (cc), primul model fiind BMW G 310 R, produs in India, a anuntat fabricantul.

“Cu un concept de motocicleta pornit de la zero, noul G 310 R reprezinta tot ceea ce are BMW Motorrad mai bun de oferit: inovatie, calitate si fiabilitate. Special conceput pentru a face fata unei piete globale, BMW G 310 R poate fi alimentat cu diversi carburanti, de o calitate variata, indeplineste toate standardele de emisii, locale sau globale si transpune sentimentul premium tipic BMW in segmentul sub 500 cc”, a anuntat producatorul moto.

Designul BMW G 310 R releva caracterul agil si dinamic al motocicletei, facand totodata trimitere la familia atletica a roadsterelor, avandu-l ca exponent pe BMW S 1000 R.

Cadrul tubular rigid din otel, furca upside-down si bascula spate lunga ofera un grad crescut de stabilitate, o directie precisa si un caracter dinamic aparte, noteaza BMW.

Piesa centrala a BMW G 310 R este un propulsor monocilindru nou-dezvoltat, cu o capacitate de 313 cc, racid cu lichid, cu patru supape pe cilindru si doua axe cu came. Motorul foloseste un sistem electronic de injectie. Capacitatea cilindrica de 313 cc rezulta dintr-un alezaj de 80 mm si o cursa de 62,1 mm.

Caracteristica acestui motor este cilindrul inclinat inapoi cu un design tip punte deschisa si chiulasa rotita cu 180 de grade, facand posibila pozitionarea admisiei in partea frontala, in directia de mers. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm si un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul modelului G 310 R reprezinta un factor important in dinamismul motocicletei, alaturi de greutatea la gol scazuta (158,5 kg, conform DIN).

In concordanta cu filosofia BMW Motorrad, noul G 310 R dispune de ABS cu doua canale in standard. La roata fata, un singur disc cu diametrul de 300 mm si etrier cu patru pistonase asigura o decelerare rapida si constanta. Pentru roata din spate, decelerarea este realizata cu ajutorul unui disc de 240 mm cu etrier cu doua pistoane.

Panoul de bord al noului G 310 R dispune de un display generos cu cristale lichide, ce ofera claritate si o gama variata de informatii.

Anvelopa fata are dimensiunile 110/70 R 17, iar cea spate 150/60 R 17. Inaltimea la nivelul seii este de 785 mm.

Modelul este dezvoltat in Munchen de BMW Motorrad si produs in India de catre partenerul TVS Motor Company. Accesoriile sunt concepute special pentru acest model, in conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.

In 2014 BMW Group a vandut, la nivel mondial, circa 123.000 motociclete.

BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)BMW G 310 R (sursa - BMW)

Lasa un comentariu