Juriul Concursului de Eleganta Auto de la Sinaia a desemnat castigator, in acest an, un automobil Cord 812 Custom Beverly din 1937, exemplar care poate fi admirat in galeria Tiriac Collection din Otopeni. Premiul publicului a mers spre masina Kaiser Darrin din 1954, au anuntat organizatorii.
Juriul a acordat si doua premii speciale. Unul a fost pentru impecabila restaurare realizata de pilotul brasovean Dan Spuderka pentru o Dacia 1300 din 1972.
Celalalt premiu special s-a acordat pentru eleganta automobilului Nash 960 Sedan din 1932 si a echipajului sau.
De asemenea, merita notat ca la editia 2015 a Concursului si-au facut debutul nu mai putin de sapte marci: Oldsmobile, Ferrari, Oltcit, Kaiser, Maxwell, Cord, DeSotto si Messerschmitt. Iata-le pe cateva dintre ele, mai jos.
Concursul de Eleganta Auto de la Sinaia este tinut cu regularitate, in acelasi loc, incepand cu anul 2011, iar originile sale dateaza din 1934, cand Automobil Clubul Regal Roman (A.C.R.R.) a organizat Concursul de Eleganta si Confort. Acest istoric plaseaza Romania in randul primelor tari din lume in care au fost organizate concursuri de eleganta auto.
Prima editie a Concursului de Eleganta si Confort s-a desfasurat in 11-12 august 1934, sub inaltul patronaj al MS Regelui Carol II. A doua editie a Concursului de Eleganta si Confort a fost organizat in data de 7 septembrie 1935, cu sprijinul Societatii Marilor Hoteluri si Cazinouri din Sinaia.
Apoi, pana in anul 2011, acest Concurs nu a mai fost organizat. De la reluarea sa, in 2011, s-a tinut ulterior in fiecare an si planurile organizatorilor sunt de a-l organiza in fiecare an, ultimul weekend din luna iunie.
Concursul de Eleganta Auto de la Sinaia 2015 a fost organizat de Retromobil Club Romania (RCR), sub Inaltul Patronaj al Majestatii Sale Regelui Mihai I al Romaniei, cu sprijinul Primariei Orasului Sinaia si a Muzeului National Peles. Evenimentul este inclus in calendarul F.I.V.A. (Federation Internationale des Vehicules Anciens, fondata in 1966).