Grupul Renault vinde peste 20 de modele pe plan mondial, iar in 2014 cel mai vandut a fost Duster care s-a apropiat de 400.000 de unitati, arata datele grupului. Fara modelele Dacia, Renault nu ar fi putut raporta un an atat de bun vanzari, iar Logan si Sandero au prins top 5 la vanzari in cadrul grupului.
Groupe Renault (format din marcile Renault, Dacia si Samsung Motors) a raportat vanzari totale de 2,72 milioane automobile (cu 3% mai mult fata de 2013). Cel mai bine vandut model a fost Duster care si-a gasit 395.000 de clienti (din care 160.000 sub sigla Dacia si restul sub sigla Renault). E prima oara cand un model din gama M0, asa-numita gama Logan, este pe primul loc la vanzarile anuale pe grup.
Clio a fost pe locul secund, cu 378.000 de unitati, in timp ce pe trei a fost Logan care si-a gasit 234.000 de clienti (din care 97.000 sub sigla Dacia). Pe patru a fost Sandero (227.000 unitati, din care 168.000 sub sigla Dacia), in timp ce top 5 a fost incheiat de SUV-ul Renault Captur (196.000 unitati, din care 18.000 sub brandul Samsung Motors).
Franta a fost cea mai mare piata pentru grup, cu peste 570.000 unitati vandute, Brazilia a totalizat 237.000, iar Rusia si Germania au depasit pragul de 150.000 unitati. Grupul are o cota cumulata de 27% in Franta si Algeria, de 37% in Maroc si de 38% in Romania (Dacia+Renault).
Pentru Dacia, 2014 a fost un an record, primul in care vanzarile marcii au trecut de jumatate de milion de unitati (511.000), ceea ce inseamna 19% din totalul grupului. Importanta Dacia este insa mult mai mare fiindca vanzarile modelelor construite prin programul M0 au depasit un milion de unitati anul trecut.
Nu trebuie uitat faptul ca in piete mari precum Rusia si Brazilia, Duster, Sandero si Logan sunt vandute sub sigla Renault, brandul Dacia fiind necunoscut acolo.