Acasa Nissan Directorul de marca al Renault in Romania, Dora Pasare, trece pe post similar la Nissan, iar in locul sau vine Alexandru Vescu

Directorul de marca al Renault in Romania, Dora Pasare, trece pe post similar la Nissan, iar in locul sau vine Alexandru Vescu

de Adrian Mitrea

Dora Pasare (sursa - 0-100.ro)

Directorul marcii Renault in Romania, Dora Pasare, este noul director de marca al Nissan pe piata locala, iar in locul sau, la Renault, a fost avansat Alexandru Vescu. Aceste modificari vin dupa ce Raluca Balan, pana acum director al marcii Nissan in tara, a fost avansata pe un post la Paris.

Astfel, Raluca Balan va gestiona din Paris activitatea de marketing si after-sales pentru Dacia si Renault in mai mai multe piete internationale din zona Euromed-Africa. Aceasta schimbare a avut loc pe 1 septembrie.

In locul Ralucai Balan, ca brand manager Nissan in Romania, a fost numita Dora Pasare, care pana la 1 septembrie a fost brand manager Renault pe piata locala. Ea lucreaza pentru Alianta Renault-Nissan din mai 2003 si a ocupat posturi precum product manager, PR manager si brand manager. In trecut (2001-2002), Dora Pasare a lucrat in departamentul de marketing si comunicare al ATS Citroen, la acea vreme importatorul marcii franceze Citroen in Romania.

Alexandru Vescu, noul brand manager al Renault in Romania de la 1 septembrie, lucreaza in interiorul Aliantei Renault-Nissan din iunie 2007, fiind mai intai seful departamentului de analiza a concurentei in cadrul Renault Technologie Roumanie, apoi director de cercetare in cadrul Renault Commercial Roumanie si product manager Renault (2012-2014).

In luna martie din acest an a mai avut loc o schimbare importanta in conducerea Aliantei Renault-Nissan, dupa ce directorul de marketing al marcilor Dacia, Renault si Nissan, Mihai Bordeanu, a fost avansat pe un post similar in Marea Britanie, iar in locul sau a urcat Ionut Gheorghe. El s-a alaturat echipei Renault Romania in anul 2006 si are o experienta de 19 ani in domeniile de marketing si comunicare, experienta dobandita atat in interiorul companiei, cat si in alte societati.

Alexandru Vescu (sursa - Renault)

1 comentariu

Maria Calin 17 ianuarie 2023 - 17:44

Buna ziua, la aceasta data 17.01.2023 se face 1 luna de când autoturismul meuNissan qasqai se afla imobilizat in service-ul di constanta de pe B-dul Tomis . Necesita înlocuirea termostatului cu carcasa. Am înțeles de la cei de la service ca au făcut comanda încă din ziua următoare imobilizării mașinii. Nu au primit niciun răspuns in ceea ce privește termenul de livrare. Am sunat de nenumărate ori la vocea clientului și răspunsul este același de fiecare data: vom anunța mai departe, va stam la dispoziție, cu altceva cu ce va putem ajuta. Nu înțelegeți ca nu m ați ajutat in problema pe care o întâmpin ?? In ce altceva sa ma ajutați??? CT 63 KLM se afla in continuare in Sevișul și in continuare nu am niciun răspuns. La Nissan vorbești cu pereți nu poți lua legătura cu niciun manager de zona măcar pt ca este confidențialitate numele persoanei care deține aceasta funcție ??!!! Acest răspuns l am primit de la vocea clientului!!!!! De parca atunci când am cumpărat mașina am apelat la entități obscure , nu m am dus in show-room !!!!! adresa de mail scrisă mai jos este cea la care ma puteți contacta ….. dar in stilul Nissan nu voi primi niciodată un telefon spre a-mi rezolva problema !! Si apropo, nu voi mai avea cum sa va vorbesc de bine vreodată si asta nu pentru ca m a influențat cineva ci pentru ca trăiesc personal aceasta experienta urâta in ceea ce privește serviciile voastre.

Reply

Lasa un comentariu