Porsche a scazut pretul de vanzare a versiunii hibride a Panamera cu 6.944 euro cu TVA (5.600 euro fara TVA), ajungand acum la 114.447 euro cu TVA (92.295 euro fara TVA) pe piata din Romania. Aceasta modificare in jos a preturilor vine concomitent cu anuntarea versiunii restilizate a SUV-ului Cayenne, a carui versiune hibrida este acum mai performanta, preluand sistemul e-hybrid al Panamera, dar si mai accesibila cu circa 1.000 euro.
Primele versiuni hibride ale Panamera si Cayenne nu erau de tip plug-in, deci nu puteau fi reincarcate la priza. Din 2013 Panamera a primit facelift, iar versiunea hibrida a devenit de atunci reincarcabila la priza (in circa 3 ore).
La Cayenne, versiunea reincarcabila la priza (Cayenne S e-hybrid) apare in toamna acestui an, odata cu inceperea comercializarii variantei restilizate.
Porsche Panamera S e-hybrid are motor electric ce dezvolta 95 CP, fata de 47 CP cat avea pana in 2013 varianta hibrida. In combinatie cu un motor pe benzina V6, Panamera S e-hybrid dezvolta in total 416 CP. Bateria este litiu-ion de 9,4 kWh, in crestere de cinci ori de la 1,7 kWh (nichel-metal-hidrura) cat avea vechea varianta hibrida. Acest lucru permite masinii sa ruleze intre 18 si 36 km in mod electric.
Cu motorul electric Panamera poate atinge 135 km/h. Viteza maxima este de 270 km/h, iar consumul mediu pentru prima suta de kilometri (cand bateria e incarcata) este de 3,1 litri benzina, cu 56% mai mic fata de al vechii variante hibride (7,1 litri/100 km).
0-100.r0 a publicat in aprilie 2013 un test drive tip prima impresie cu Panamera facelift, inclusiv versiunea hibrida plug-in. Poti revedea articolul original AICI sau doar versiunea video mai jos.