Renault Commercial Roumanie – entitatea care asigura comercializarea pe piata din Romania a marcilor Dacia, Renault si Nissan – va avea, incepand cu 1 septembrie 2014, un nou director general, Jan Ptacek, care il va inlocui pe actualul, Thomas Dubruel, care va merge in Turcia ca director general adjunct al Renault MAIS – filiala de distributie a Grupului Renault din Turcia.
Jan Ptacek, 44 ani, de nationalitate ceha, are o experienta de doua decenii in cadrul Grupului Renault, ocupand in primii ani de cariera functii in marketing si managementul retelei comerciale din Republica Ceha si apoi din Franta. In 2003 prelua functia de director de Marketing al marcii Dacia, coordonand, in acea perioada, lansarea modelului Logan.
„Am petrecut o parte fascinanta a carierei mele lucrand la acest proiect frumos care se numeste Dacia. Sunt nerabdator sa revin la Bucuresti si sa continui aceste eforturi alaturi de echipele din Romania”, a declarat Jan Ptacek.
La sfarsitul anului 2004 s-a intors in Paris, in cadrul Directiei de Strategie si Marketing a Grupului. In calitate de director al Gamei Comerciale Entry a fost, timp de patru ani, responsabil de strategia de marketing a gamei Entry si a marcii Dacia.
In 2008 Ptacek a fost numit director de Marketing al marcii Renault pentru Rusia si regiunea Eurasia. La sfarsitul anului 2012 cehul a devenit director general al filialei comerciale Renault din Ucraina.
„Jan Ptacek priveste cu emotie revenirea in Romania, tara de care se simte legat dupa atatia ani in care cariera sa s-a impletit cu renasterea si cu evolutia marcii Dacia”, se arata intr-un comunicat al producatorului auto din Mioveni.