Dacia a vandut in Franta, din iunie 2005 si pana in prezent, peste 600.000 masini, aceasta fiind cea mai mare piata de desfacere pentru marca romaneasca. Aproape 40% dintre masinile care au mers in Hexagon sunt Sandero (232.000 unitati), a anuntat producatorul auto.
Cu Logan sedan, in 2005, debutul Dacia in Franta era timid. Ulterior, odata cu lansarea lui Logan MCV, apoi a lui Sandero si Duster, succesul a crescut exponential.
Dupa Sandero, topul celor mai cumparate masini Dacia in Franta este completat de Duster (150.000 exemplare, circa 25% din total), Logan MCV (100.000 unitati, circa 16% din total) si Logan (57.000 unitati, aproape 10%). Restul pana la 100% sunt modele Lodgy si Dokker, fabricate in Maroc.
Dacia a devenit in mai putin de un deceniu un adevarat fenomen in Franta, iar la celebrul Picnic Dacia au ajuns in 2013 sa participe 15.000 de oameni.
Uzina Vehicule Dacia (UVD) de la Mioveni a marcat, in data de 6 mai 2014, productia a cinci milioane de autovehicule, modelul aniversar fiind un model Duster 4×4, versiunea Laureate, echipat cu motor de 1,6 litri, 16 V, de 105 Cai Putere (CP), de culoare bleu navy.
Uzina Dacia a luat nastere in anul 1966, la Colibasi, in judetul Arges, iar doi ani mai tarziu, in 1968, a fost lansat primul model, Dacia 1100 (licenta R8).
Din anul 1999, Dacia a devenit o marca a Grupului Renault si a inceput procesul de modernizare al intregului aparat industrial. Astazi, uzina Dacia de la Mioveni utilizeaza Sistemul de Productie Renault (SPR).