Noul Nissan Leaf, asteptat pe piata in 2016, va avea un design ceva mai conventional, mai popular, dar si baterii mai performante, care ar asigura masinii o autonomie de pana la 300 km, reiese din declaratii ale lui Andy Palmer, vicepresedinte executiv al Nissan, citat de Automotive News.
Palmer nu a fost foarte explicit in legatura cu autonomia, dar acumulatorii vor avea o compozitie chimica imbunatatita si a declarat generic ca viitoarele masini electrice trebuie sa asigure o autonomie de pana la 300 km pentru a putea rivaliza cu automobilele pe hidrogen, cu pile de combustie, pe care le dezvolta Toyota si Honda.
In rest, viitorul Leaf va ramane un hatchback cu designul V-motion implementat de curand pe noul Qashqai si pe noul Murano.
Este de asteptat si un model electric sub marca Infiniti care sa fie bazat pe viitorul Leaf. In ceea ce priveste compactul Infiniti electric, presa internationala scrie ca va fi un sedan si ca ar putea fi lansat in 2017. Acesta ar urma sa beneficieze inclusiv de reincarcare wireless a bateriilor.
Nissan a lansat in Japonia la sfarsit de 2012 o versiune a masinii electrice Leaf cu mai putine dotari si cu autonimie de 228 km, in conditii ideale (fata de pana la 200 km in mod normal). La lansare Leaf avea o autonomie maxima declarata de 175 km.