De la 1 aprilie, Ionut Gheorghe va asigura conducerea activitatilor de marketing ale marcilor Dacia si Renault in Romania, el preluand astfel responsabilitatile detinute anterior de Mihai Bordeanu, a anuntat compania. Gheorghe a debutat in industria auto la compania AutoItalia, a lucrat si la Kia Romania, iar la Renault lucreaza din 2006.
Mihai Bordeanu este, de la 1 martie, director de marketing al Grupului Renault pentru marcile Dacia si Renault, pe pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta (perimetru geografic denumit in interiorul grupului „North Territory”).
Ionut Gheorghe s-a alaturat echipei Renault Romania in anul 2006 si are o experienta de 19 ani in domeniile de marketing si comunicare, experienta dobandita atat in interiorul companiei, cat si in alte societati.
Ionut Gheorghe face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international. El a revenit in Romania dupa ce a condus, din Elvetia, operatiunile de marketing ale marcii Infiniti in segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA).
Ionut Gheorghe (38 ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si are un master in Comunicare si Relatii Publice (SNSPA – David Ogilvy). A debutat in industria auto la importatorul AutoItalia in Romania (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing – Communication & PR Manager.
Dupa patru ani petrecuti aici, s-a alaturat echipei importatorului Kia in Romania, ca responsabil de marketing si comunicare. In 2006 si-a inceput activitatea in cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rand, functiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan.
Din 2012 a preluat responsabilitatile de marketing pentru segmentul crossover al marcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa si Orientul Mijlociu. De la 1 aprilie 2014 va ocupa functia de director de marketing Dacia si Renault in Romania.
Mihai Bordeanu (39 ani) este absolvent al Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si are o experienta de 16 ani in marketing.
Si-a inceput cariera in domeniu la Reckitt Benckiser, in departamentul de marketing. Ulterior a lucrat la agentia de publicitate Lowe Lintas, ca account executive, iar mai apoi, la Danone, ca brand manager, senior brand manager si marketing manager. In 2006 s-a alaturat echipei importatorului Toyota in Romania, unde a ocupat mai multe functii: director de marketing, director comercial si director al marcii Lexus pentru divizia Balcani.
In 2010 a preluat functia de director de marketing in cadrul Renault Commercial Roumanie pentru marcile Dacia si Renault. Incepand de la 1 martie 2014 este director de marketing al Grupului Renault pentru pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta („North Territory”).
„Dupa 8 ani dedicati marcilor Nissan si Infiniti, revenirea in Romania imi ofera provocarea de a conduce marketing-ul a doua marci puternice ale Aliantei Renault Nissan. Sunt convins ca voi face o echipa buna cu liderul pietei auto din Romania si impreuna vom continua sa mentinem traiectoria de succes a ultimilor ani”, a declarat Ionut Gheorghe.
„Este o dubla provocare. Pe de-o parte, voi face marketing in ¬casa¬ marketingului (Marea Britanie), testand si experimentand instrumente noi, mai ales in zona de comunicare online. Pe de alta parte, am ocazia de a activa pe a doua piata din Europa ca marime. Sper, cu echipele de aici, sa fac din marca Dacia un jucator de luat in seama pe piata din Marea Britanie”, a spus Mihai Bordeanu.