Mercedes-Benz Romania recheama in service 231 camioane Actros, Antos si Arocs (modele 963 si 964) vandute in tara din cauza ca frecarea dintre un cablaj si cabina autovehicului poate deteriora protectia cabluri si in final se poate produce un scurtcircuit. Mercedes-Benz recheama de asemenea si doua unitati Clasa B comercializate in tara, pentru probleme cu spatarele banchetelor spate.
Despre cele trei tipuri de camioane Mercedes-Benz spune ca traseul cablajului trece peste o margine dreptunghiulara a unui capac de protectie. Din cauza vibratiilor cabinei, precum si din cauza frecarii cabinei pe sasiu, cablurile electrice se pot uza prin frecare sau pot fi taiate de aceasta margine.
Primul semn in a recunoaste daca a fost deja deteriorat cablajul este ca se aprind unii martori luminosi din panoul de instrumente.
In cazul Mercedes-Benz Clasa B sunt afectate doua masini livrate in Romania. In cazul acestora este posibil ca sistemul de blocare al banchetelor spate sa nu atinga standardul prevazut si astfel e posibil ca spatarele sa se rabateze imprevizibil, in special in cazul unor solicitari mari.
Ca in cazul oricarei operatiuni de rechemare in service, costurile pentru reparatii vor fi suportate de fabricant.
Printre marcile care au mai anuntat rechemari in tara anul acesta se numara Volkswagen, Lancia, Mitsubishi, Hyundai, Toyota, Fiat, Mazda, Nissan, Honda, Lexus, si Renault.