Consumatorii au mai multa incredere in companii de IT si tehnologie ca Google si Apple cand vine vorba despre siguranta auto, nu in producatorii de masini, reiese dintr-o cercetare de piata realizata in Marea Britanie. Respondentii sunt constienti ca smartphone-urile sunt un factor pertubator la volan, dar se asteapta ca firmele din Silicon Valley sa contribuie in mod semnificativ la imbunatirea securitatii rutiere.
Studiul a fost facut in Marea Britanie, pe 1.000 de persoane care au cumparat o masina noua in ultimii trei ani. Intervalul de desfasurarare a fost 22 martie-9 aprilie 2013 si a fost realizat prin intermediul site-ului CarSafetyRules.com.
Circa 21% dintre respondenti isi pun sperantele in forta Apple de a schimba lucrurile, iar 19,8% cred in Google.
Volvo – una dintre marcile care investe mult in siguranta si are o imagine buna din acest punct de vedere – a fost pozitionata de respondenti pe locul al treilea (19,7%).
Femeile crediteaza cu mai multa incredere Apple, in timp ce barbatii mai degraba Google si Volvo.
Google si Apple, dar si Microsoft, sunt companiile din domeniul tehnologiei care investesc in a conecta cat mai bine diverse echipamente IT la masini.