Mercedes-Benz a prezentat o versiune restilizata a limuzinei Clasa E lansata in 2009, masina care pentru 2013 a primit retusuri estetice si a fost echipata cu 11 noi tehnologii de pe viitoarea generatie a varfului de gama Mercedes-Benz, Clasa S.
Noile faruri ale Clasa E beneficiaza de lumini de zi cu LED, iar farurile integrale cu LED sunt disponibile optional, in premiera pentru acest model. Capota motorului, barele de protectie fata si spate, precum si stopurile au fost de asemenea modificate.
click aici pentru galeria foto
Indiferent de versiunea de echipare, pentru bord poate fi ales un finisaj din furnir sau unul din aluminiu. Intrumentele de bord, formate din trei ceasuri, au fost de asemenea revizuite. Tot noi sunt si gurile de ventilatie si ceasul analogic.
Camera video montata in parbriz care decide, spre exemplu, franarea automata in caz de accident iminent a fost revizuita si acum beneficiaza de doi „ochi”, nu unul ca pana acum, pusi la 45 de grade pentru a crea o imagine tridimensionala pe o distanta de 50 m in fata masinii. Astfel, camera video stereo poate calcula mai precis distantele fata de masinile care vin sau se deplaseaza in fata, pietoni si alte obstacole. De asemenea semnele de circulatie pot fi recunoscute mai usor si mai din timp.
Ambele versiuni de caroserie care beneficiaza de facelift, sedan si break, dispun de un sisteme radar imbunatatite. Fiind echipate standard cu tehnologia Collision Prevention Assist, masinile Clasa E reduc sansele ca un impact cu masina din spate sa se produca. Cateva tehnologii care merita mentionate sunt Pre-Safe Impulse (strange centurile de siguranta ale pasagerilor inainte ca un impact frontal iminent sa se produca), Pre-Safe Brake (activ pana la viteze de 50 km/h, acest sistem poate frana automat pentru a evita accidentarea unui pieton) si un ansamblul de camere video capabile sa reproduca o vedere de sus a masinii, astfel incat manevrele de parcare sa se faca mai usor.
Motorizarile raman aceleasi, insa au fost revizuite si unele dintre ele corespund deja normelor Euro 6 (obligatorii din 2014). Propulsoarele sunt cuplate fie la transmisii manuale cu sase viteze, fie la unele automate cu sapte viteze (7G-TRONIC PLUS).