Acasa Revista Presei Revista presei, 28 noi: Fenomenul Dacia, in presa italiana. Premiu de imagine pentru smart in Romania

Revista presei, 28 noi: Fenomenul Dacia, in presa italiana. Premiu de imagine pentru smart in Romania

de Adrian Mitrea

Revista Presei

In 2004, Dacia era o marca relativ necunoscuta in cealalta jumatate a Europei. Preluata de Renault in 1999, la ideea lui Louis Schweitzer, presedintele vizionar al grupului, dupa ce a incercat sa achizitioneze tot in Europa de Est, dar fara succes, Skoda, Dacia a devenit astazi un fenomen, concurentii ii urmeaza exemplul – chiar si Volkswagen se gandeste la o marca low-cost -, iar modelele sale vor reprezenta la sfarsitul lui 2012 peste un milion de automobile din totalul vanzarilor mondiale ale Renault, se arata intr-un articol publicat de cotidianul La Repubblica, citat de capital.ro.

Piata auto locala este tot mai dependenta de masinile premium si achizitiile de flote, dupa cinci ani de scaderi, titreaza Ziarul Financiar.

Producatorul auto Koenigsegg intentioneaza sa construiasca un supercar bazat pe Agera R, dar care va fi realizat intr-o serie extrem de limitata. Mai exact, vor exista doar cinci unitati, toate destinate pietei din China, relateaza autobis.ro.

Tunerii de la MR Car Design au lansat un pachet pentru versiunea pre-facelift a lui Volkswagen Passat CC. Aceasta dezvolta 502 CP si 700 Nm gratie unui kit turbo, scrie Automarket.ro.

In cadrul Galei Forbes, smart a obtinut premiul pentru cel mai cool brand auto. Gala Forbes a prezentat rezultatele Topului „Cool Brands” si a premiat primele 10 branduri din top, potrivit informatiiauto.ro.

Lasa un comentariu