Acasa Evenimente FOTO: La ce sa te astepti daca te duci la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012

FOTO: La ce sa te astepti daca te duci la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012

de Vlad Barza

Honda CR-V la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012 (sursa - HotNews.ro)
Honda CR-V la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012 (sursa - HotNews.ro)

La Romaero Baneasa a inceput Salonul Auto Bucuresti si Accesorii (SAB&A), un mic salon auto de criza ce nu trebuie confundat cu celebrul SIAB, care nu s-a mai tinut din 2007. Sunt circa 20 de modele in premiera nationala, insa nu sunt prezente toate marcile, iar expunerea nu rivalizeaza nici pe departe cu saloanele auto consacrate. Evenimentul auto se desfasoara in perioada 19-28 octombrie, iar organizatorii asteapta 50.000 de vizitatori. Biletul de intrare costa 15 lei, iar parcarea 10 lei.

Intr-o hala a Romaero se gasesc aproximativ 100 de masini. Expunerea nu e extraordinara, iar elementele de decor sunt relativ putine: luminile sunt prea putin spectaculoase, exista cateva panouri colorate si mici copacei plasati langa cateva modele. Numarul fetelor care stau langa masini este mult mai mic decat la evenimentele de tuning.

click aici pentru galeria foto

Compania organizatoare, Premium Expo, asteapta 50.000 de vizitatori in cele zece zile ale salonului, care insa nu reuneste toate marcile. Printre marii absenti numarandu-se Dacia, Volkswagen, BMW si Audi. Poate fi vazut totusi Ford B-Max de Craiova, iar Honda a lansat noua generatie CR-V la acest salon.

Anul trecut salonul a durat cinci zile si a fost vizitat de 25.000 de oameni, astfel ca tintele de anul acesta par mai realiste in conditiile in care evenimentul dureaza zece zile. Biletul de intrare costa 15 lei, fata de 20 anul trecut cand era inclus si un voucher de fast-food de 5 lei), insa taxa de parcare de 10 lei s-a mentinut.

Organizatorii spera ca ieftinerea biletului va fi un atuu, insa vizitatorii mai pretentiosi vor conchide ca masinile nu sunt „expuse”, ci „parcate” intr-o hala cu lumini si covoare rosii. Totusi, cei care vor sa-si ia o masina isi pot face o idee, avand la un loc cateva marci de volum. Totul cu conditia ca automobilele sa fie deschise, stiut fiind faptul ca dupa astfel de evenimente dispar din masini multe lucruri, de la brichete pana la oglinzi.

Pilotul roman de raliuri Titi Aur participa la salon cu centrul mobil de conducere defensiva. Laboratorul mobil are o suprafata utila de 100 metri patrati (mp), dintre care 35 mp sunt dedicati unei sali de curs care poate gazdui pana la 30 de oameni.

In cele doua weekenduri ale evenimentului echipa Iacarii Acrobati va executa in cadrul SAB & Accesorii 2012 demonstratii aeriene cu doua avioane tip YAK 52TW.

SAB&A nu trebuie confundat cu SIAB. Trebuie retinut faptul ca SAB&A nu inlocuieste Salonul International Auto Bucuresti (SIAB), ci este o expozitie distincta, cu accentul pus pe vanzare si de o amploare mai mica in ceea ce priveste numarul de masini expuse si marci participante.

Compania organizatoare, Premium Expo, este controlata de Sorin Radacineanu, fiul lui Liviu Radacineanu, cel care organiza SAB in anii ’90. Ultima editie a SAB a avut loc in anul 2001, iar din 2003 locul acestui eveniment a fost preluat de mai titratul SIAB, organizat o data la doi ani (deci in 2003, 2005 si 2007). In lipsa SIAB din 2007 incoace, Premium Expo a incercat sa organizeze SAB&A in 2009, dar evenimentul a fost anulat pe ultima suta de metri din cauza ca numarul companiilor auto care ar fi vrut sa participe a fost prea mic, iar desfasurarea intregului eveniment nu s-ar fi putut ridica la un nivel acceptabil pentru public si participanti.

SIAB din 2011 a fost anulat, iar activitatea firmei care organiza evenimentul auto a fost suspendata. In lipsa evenimentului auto cu titlu international, a fost organizat SAB&A in 2011 si iata si in 2012.

In aprilie 2012 a fost organizata o alta expozitie auto, SIAMB.

Lasa un comentariu

avatar
  Subscribe  
Notifica-ma despre