Dupa ce anul trecut a avut un numar record de turisti de pretutindeni (2,3 milioane), BMW Welt a inregistrat in data de 4 iulie vizitatorul cu numarul zece milioane, in mai putin de cinci de la inaugurare (20 octombrie 2007). Rezulta astfel ca BMW Welt este vizitat zilnic de circa 6.000 de oameni, iar Patrick Zanker, vizitatorul cu numarul zece milioane, a primit un cadou special.
El a fost primit de catre Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, si de ambasadorul marcii BMW, Alteta Sa Regala Printul de Bavaria, fiind recompensat cu un cadou special: zece saptamani la volanul unui BMW Z4.
„Zece milioane de fani BMW entuziasti in mai putin de cinci ani confirma cu tarie ca programele noastre variate si arhitectura fascinanta a cladirii au transformat BMW Welt intr-un loc al experientelor extraordinare. De-a lungul anilor urmatori, vom continua sa facem tot ceea ce depinde de noi pentru a oferi o experienta de marca unica pentru tineri si varstnici deopotriva”, a declarat Thomas Muderlak.
Vizitatorii BMW Welt provin de pe toate continentele. Cel mai mare numar de oaspeti internationali, 13%, vin din SUA, dupa care urmeaza Marea Britanie, cu 8%. Cei mai multi vizitatori, 59%, sunt din Germania, iar 37% dintre acestia apartin Bavariei. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt cel putin de doua ori.
Varietatea proiectelor pe care BMW Welt le ofera oaspetilor este tot atat de diversa pe cat este si profilul vizitatorului. Un punct de atractie special pentru multi fani BMW veniti de la mari distante este preluarea noului automobil. Peste 76.000 de masini au fost livrate pana acum noilor clienti. Circa 10% dintre cei care au intrat in posesia automobilelor mai trecusera prin aceasta experienta. Unii au dus dragostea pentru marca BMW si mai departe: acestia au profitat de prezenta la BMW Welt pentru a-si cere partenerii in casatorie, spune BMW.
In 2011, BMW Group a vandut la nivel mondial aproximativ 1,67 milioane automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.