BMW Group va deschide oficial pe 25 iulie primul magazin BMW i din lume, la Londra, pentru a putea aduce mai aproape de potentialii clienti experienta complet noua cu care vin noile modele electrificate ale marcii, i3 si i8. Primul va fi lansat in 2013, iar al doilea in 2014 si va costa peste 100.000 euro.
Evenimentul de avanpremiera pentru noul magazin BMW i a fost gazduit de Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG si director de vanzari si marketing BMW.
„BMW i Park Lane marcheaza o abordare complet noua. Aflat la mica distanta de BMW Park Lane si MINI Park Lane, noul magazin ofera clientilor sansa perfecta de a descoperi mai multe despre electromobilitate si sa se apropie de viitoarele automobile BMW i, cu transmisie electrica si hibrid plug-in. Aceasta este o noua demonstratie a angajamentului nostru fata de electromobilitate”, a declarat Robertson.
Londra a fost aleasa ca loc al primului magazin BMW i datorita importantei sale ca lider al metropolelor europene si influentei sale prin tendintele impuse la nivel global. Londra, asemenea majoritatii oraselor lumii, se confrunta cu provocarile ridicate de mediu si de congestiile din trafic care necesita solutii de mobilitate, care sa fie inovatoare si durabile.
Ian Robertson a prezentat si o versiune actualizata a BMW i3 Concept. BMW i3 Concept poate fi vazut la BMW i Park Lane, alaturi de BMW i8.
La Londra, BMW Group a prezentat publicului in premiera si incarcatorul BMW i Wallbox care a fost creat special pentru modelele BMW i. Asta in contextul in care, pe de alta parte, BMW si alti 8 producatori auto vorbesc despre standardizarea incarcatorului.
Serviciile de mobilitate BMW i vor avea patru principii si vor include:
- servicii de asistenta – clientii vor putea sa se bazeze pe servicii precum aplicatii ConnectedDrive e-remote si servicii viitoare in trafic precum echipament de reincarcare mobila
- alimentare publica – BMW i va fi partener al furnizorilor de alimentare publica in toate tarile unde modelele BMW i vor fi lansate
- incarcare la domiciliu cu BMW i Wallbox
- solutii flexibile de mobilitate – uneori, clientii au necesitati de mobilitate care nu pot fi indeplinite integral de autonomia unui automobil electric. In asemenea situatii, BMW i va oferi optiuni de mobilitate care vor permite acoperirea unor distante mai mari, de exemplu prin inchirierea cu aceste ocazii a unui automobil BMW propulsat de un motor conventional, cu combustie, eficient din perspectiva consumului.
In 2011 BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 angajati.